כולנו יודעים שמפיקי טלוויזיה וסרטים משתמשים בטכניקות VFX (אפקטים חזותיים) כדי לחסוך בעלויות ולהקל על השחקנים וההפקה, אבל עדיין מפתיע לגלות עד כמה הטכניקות הללו מפותחות. כל עוד השחקן לא לובש בגדים בצבע המסך, אין בעיה שהמסך יהיה בכל אחד מצבעי הקשת. כשהסצנות הללו צולמו, הצבע הירוק של המסך נבחר באופן דיגיטלי והופך לשקוף בעזרת תוכנה מיוחדת.
עוד באתר לעיצוב הבית:
- זהירות, האורחים לא ירצו להתפנות: כך תעצבו את המרפסת הכי יפה
- מגלשות בתוך הבית, כי מדרגות זה הכי פאסה
- טיפים מעולים לסידור הארון לקראת הקיץ
![עיצוב סטים של סרטים (צילום: aeromental.com )](https://img.mako.co.il/2014/06/15/serett_01_c.jpg)
איגריט מ"משחקי הכס" ושאר חבריה לא טיפסו על "החומה" המושלגת אלא למעשה על סט של חומה שנבנה במיוחד עבורם. כך גם חאליסי נהנית מצבא גדול יותר משמעותית בעזרת האפקטים החזותיים ומופיעה על רקע של עיר שלמה שקיימת רק באופן דיגיטלי. זה נכון גם במקרה של הנמר ב"חיי פאי", שלא רק שכלל לא נכח בסצנות, הוא גם לא היה קיים במציאות.
ליאונרדו דיקפריו, למשל, כבר רגיל לתרגל הופעות יוצאות דופן לצד מסכים צבעוניים. בסרט "גטסבי הגדול" נדמה לנו שהוא נוהג בתוך כביש סואן שלמעשה אינו קיים, ודמותו בסרט "הזאב מוול סטריט" הולכת לאורך שדירה באולפן הוליוודי, כשאנו הצופים בטוחים שמסביב לשדרה השחקנים מוקפים במים.
![עיצוב סטים של סרטים (צילום: elblogdelombok)](https://img.mako.co.il/2014/06/15/serett_06_g.jpg)