"הם מזלזלים בי", אומרת אפרת גיגי, אם לחמישה, "הם מזלזלים בי כולם". עם חמישה ילדים סביבם היא מתרוצצת כל הזמן, אפרת עקרת הבית מלאת כעס וטינה כלפי ילדיה, שאינם מסייעים לה במלאכת הבית. "הם כל הזמן מלכלכים לי", היא אומרת. אפרת מותשת לחלוטין והילדים איתה, כשהבית כולו מתנהל בצעקות ובדברי תוכחה. כשבעלה, אודי, מגיע הביתה, הוא עסוק בענייניו ולא מציע לה עזרה.

השיח בבית מתנהל בשאגות

רוב הכעס של ההורים מופנה נגד הילדה הבכורה, טליה. "עזוב אותה", אומר האב לבנו אחרי ריב עם אחותו, "היא ילדה מעצבנת, אתה יודע את זה. שמנה. דובה". סופר נני מזועזעת, ומתיישבת לשיחה נוקבת עם הילדים.

"אתה משפיל אותה. אתה מתנהג כמו ילד", מבהירה מיכל לאודי. היא מסבירה לו שאשתו מתוסכלת מאוד מהמצב בבית, ושעליו לתרום את חלקו ולא להיעלם מהבית. סופר נני פונה לאפרת ומסבירה למה מדוע בנה מסתיר ממנה קשיים שיש לו בבית הספר: "הוא משקר כי את כועסת. הטון שלך נוזף וכועס. את לא מכבדת אותם. את אמא מפחידה". 

"נישואים זה זוגיות. שותפות. בשביל מה אתה פה? יש כאן תמרור אזהרה רציני". המקום היחיד בו השניים מתאחדים, הוא נגד בתם, טליה. "אתם מעבירים לה מסר מאוד ברור, שאתם לא אוהבים אותה". אחרי השיחה הקשה, ההורים ההמומים יוצאים בתחושה שעליהם להתחיל ולתקן את המצב, כדי שהבית יפסיק להתנהל בצעקות. "בבית הזה מראים אהבה", אומרת סופר נני, "זאת מהות המשפחה".

האם סופר נני תצליח לגרום לשינוי בבית משפחת גיגי? צפו בפרק המלא של סופר נני, הערב, אחרי האח הגדול, ערוץ 2