כשעדי דרום היה רק בן שנתיים, נהרג אביו במהלך מלחמת לבנון הראשונה. עדי, הבן הבכור במשפחה, נכנס לנעלי אביו במהירות ועזר לאמו לגדל את אחיו הקטן. בישול ארוחות צהריים, עזרה בשיעורים, ושמירה על אחיו הקטן הפכו לשגרה בחייו של עדי, דבר שהשפיע רבות על שנות נעוריו.

כיום, לעדי שני ילדים משלו, דן בן חמש והראל בן שלוש. מערכת היחסים בין עדי לבניו אינה קלה. עדי מתעצבן במהירות כאשר ילדיו לא מתנהגים כראוי, דבר שמוביל להתגברות העצבים במשפחה ולוויכוחים בין זוג ההורים. סופר נני הגיעה לבית המשפחה כדי לנסות ולעזור לעדי ולסיון לנהל משק בית רגוע ונעים יותר.

"מצב קיומי אחד: כעס"

כשסופר נני מתיישבת עם ההורים לשיחה אישית, בני הזוג מרשים לעצמם לדבר בחופשיות על המצב. "אני רוב הזמן המעניש בבית בגלל שאני רוב הזמן ההורה הכועס", מספר עדי. "כשעדי מרים את הקול, אני חושבת שהילדים מרגישים בדיוק מה שאני מרגישה, בהלה,פחד. הרבה פעמים אני מרגישה שאני בין הפטיש לסדן, בין עדי לבין הילדים. העניין הוא שאני לא אגיד כלום, גם במצבים מסוימים שאני מתנגדת אליהם באופן נחרץ, כי אם אני מתערבת, אני יודעת שמערכת היחסים שלי עם עדי תיפגע", מוסיפה סיון.

בעקבות דבריהם של ההורים, סופר נני מתחילה בשיעור הראשון להורים. "את רוצה לשמור על הזוגיות שלכם, אבל הפחד הזה משתק אותך, מסרס אותך, וגורם לך בעצם להימנע מלחנך", אומרת סופר נני לסיוון ומוסיפה: "התוצאה בעצם, שהמשפחה מנוהלת על ידי ציר אחד, שהוא בעיקר הציר של האבא, ובציר הזה אתה עדי, חי מגיב ונמצא במצב קיומי אחד: כעס. זה נראה כאילו הקמת לך כאן יחידה צבאית, קומנדו כעס".

האם סופר נני תצליח לגרום לשינוי בבית משפחת דרום? צפו בפרק המלא של סופר נני, הערב בשעה 21:20, ערוץ 2