איך משפחת אברהם מתמודדת עם הגירושים?
חגית ומשה אברהם

26% מהנישואים במדינת ישראל מסתיימים בגירושין, עבור הילדים שחווים את הגירושין מדובר במשבר שאין לו נחמה: התא המשפחתי נקרע לשניים.

בתכנית "תמיד נישאר אמא ואבא" מתלווה מיכל דליות למשפחות גרושות. היא שומעת מההורים על הקשיים שלהם ומדריכה אותם כיצד לשתף פעולה למרות היותם הורים גרושים. מדובר משימה לא פשוטה אבל עם שכר גדול - לראות את הילדים שלהם מעט יותר מאושרים.

פרקי התוכנית שצולמו עד כה מציגים שלושה מודלים מרכזיים של יחסים טיפוסיים בתוך משפחות גרושות: מה קורה כשאמא ואבא לא נפרדו רגשית והילדים נסחפים לסערת הרגשות? כיצד מתמודדים הילדים עם משפחה חדשה של אחד מבני הזוג או שניהם? ומה עושים כשהילדים מאשימים את אבא בפרידה, בטוחים שנטש אותם ומסרבים לכל קשר איתו?

 הכירו את המשפחה הראשונה: חגית ומשה אברהם

בעקבות הגירושין נאלצו חגית ומשה למכור את הדירה והעסק הפרטי שלהם בכרמיאל. חגית עברה להתגורר עם שני ילדיה, לירון ועילאי, בבית אמה במושב מרוחק ואילו משה חזר להתגורר בסמוך לבית הוריו בקריות. הילדים היו חשופים למריבות בלתי פוסקות בין ההורים. חגית מרגישה שכל הנטל ההורי נופל עליה, שאין לה עם מי לחלוק את גידול הילדים, קשה לה להתמודד לבד, היא עייפה ומותשת. משה מרגיש שחגית מערבת את הילדים בויכוחים ביניהם, מרחיקה אותם ממנו והוא חושש לאבד אותם.

תמיד נישאר אבא ואמא. חמישי ב - 21:15

>>מיד אחרי התכנית: פורום בתפוז בנושא גירושין

>>רוצים לפגוש את מיכל דליות? ספרו לנו את הסיפור שלכם ואולי תזכו במפגש הדרכה. כל הפרטים