אין תמונה
תמיד נישאר אבא ואמא

26% מהנישואים במדינת ישראל מסתיימים בגירושין. עבור הילדים מדובר בפירוק התא המשפחתי ושבר גדול בבית בו גדלו. בתכנית החדשה, שעולה בחמישי הקרוב, מיכל דליות שומעת מהורים על הקשיים הייחודים להורים גרושים ומדריכה אותם כיצד לשתף פעולה למרות היותם גרושים.

כל פרק מתחיל בפגישה מקדימה משותפת שעורכת מיכל עם שני בני הזוג לשעבר. השיחה נדונה על היחסים בתוך המשפחה לפני הגירושין, הסיבה לפירוק החבילה ועל ההשלכות ביחסים שבין הילדים עם כל אחד מבני הזוג לשעבר. לאחר מכן, מיכל צופה בנעשה כשהילד נמצא אצל כל אחד מבני הזוג בנפרד. לאחר הצפייה היא מזמנת כל אחד מההורים בנפרד כדי לדון באתגרים האמיתיים שצפו על פני השטח.

בהמשך תתלווה לשהות של הילד אצל כל אחד מבני הזוג בעודה צופה במתרחש באמצעות חיבור מצלמה אלחוטית, כשהיא מתדרכת את ההורים באוזניה זעירה. לקראת סוף התהליך מוזמנים השניים לשיחת סיכום משותפת על מנת לדון בדרכים השונות, לשמר שינויים חיוביים ולהימנע מהידרדרות בעתיד.

פרקי התוכנית שצולמו עד כה מציגים שלושה מודלים מרכזיים של יחסים טיפוסיים בתוך משפחות גרושות: מה קורה כשאמא ואבא לא נפרדו רגשית והילדים נסחפים לסערת הרגשות? כיצד מתמודדים הילדים עם משפחה חדשה של אחד מבני הזוג או שניהם? ומה עושים כשהילדים מאשימים את אבא בפרידה, בטוחים שנטש אותם ומסרבים לכל קשר איתו?

מיכל דליות היא מטפלת עם ניסיון רב. עשרות משפחות זכו לסיוע ולשיקום בזכות מיכל דליות בשלוש העונות של "סופר נני", ומאות הורים זכו לתמיכה במסגרת תכנית הייעוץ "איך להיות הורים טובים יותר" אותה הגישה דליות יחד עם דליק ווליניץ.

תמיד נישאר אבא ואמא. חמישי ב - 21:15

>>רוצים לפגוש את מיכל דליות? ספרו לנו את הסיפור שלכם ואולי תזכו במפגש הדרכה. כל הפרטים