מחליפים את המטבח, כולו או חלקו? מטבחים לא מגיעים בחתיכה אחת, ולכן צריך להקדיש זמן גם לעבודת ההרכבה עצמה. אם החלטתם לעצב ולהרכיב בעצמכם ולא להיעזר באיש מקצוע, יש מספר דברים שכדאי שתדעו:

מתכננים לפני:
שימו לב לצבעוניות הלא שגרתית שבחר דניאל עבור המטבח החדש: הארונות אפורים והשיש אדום. התוצאה שהתקבלה מרעננת, צבעונית, ועם זאת - לא עמוסה מדי. בהחלט אפשר לגוון וללכת על צבעים לא שגרתיים גם במטבח, אבל חשוב להקפיד על צבעים שישתלבו עם שאר חלקי הבית, במיוחד אם מדובר במטבח פתוח שנראה מחללים נוספים.

מרכיבים בזהירות:
הארונות הישנים עדיין במצב טוב והחלטתם להחליף לדלתות חדשות? כדי שאחרי השיפוץ המטבח יראה באמת חדש, הקפידו על חיבור נכון של הדלתות. בשלב הראשון - מחברים חלקית, ורק כששתי הדלתות של כל ארון כבר מחוברות מכוונים למיקום ולזווית המדוייקים ומשלימים את ההברגה שלהן. את הידיות מוסיפים רק אחרי שבטוחים שהדלת מכוונת נכון, וגם את השיש החדש אל תמהרו להדביק לפני שאתם מוודאים שהוא ישר. חיבור והרכבה נכונים אמנם דורשים זמן, אבל ההשקעה משתלמת.

הפרטים הקטנים:
יש לכם שיש חדש, ארונות מבהיקים ומטבח טיפ- טופ? שימו לב לכל החלל, טפלו גם במשקופים של הדלותות ובמסגרות החלונות, והתאימו אותם למראה החדש שהענקתם למטבח שלכם

>>הבית שלכם שווה יותר, שבת ב-19:00

>>לכל הבתים ששיפץ דניאל בתכנית