במהלך העונה ביקר מעצב הפנים דניאל חסון בלא פחות מ-18 בתים, בהם הוא תכנן חלוקות, פתח חללים ועיצב מקיר לקיר כדי לעשות את השינוי שיעזור לדירה להימכר ולבעליה לצאת לדרך חדשה. חלק מהדירות עברו שינוי מבני ועיצובי כולל ועמוק, ובחלק נדרש רק "טיפול קוסמטי" של צבע ואבזור. קבלו תזכורת למהפכים של העונה:

המהפך הכי קיצוני

הדירה בשכונת תל גיבורים שבחולון ללא ספק סבלה מההזנחה הקיצונית ביותר, עד כדי כך שיועצת הנדל"ן ענבל אור טענה שאינה יכולה להעריך את מחירה, משום שהיא לא ראויה למגורי אדם. השירותים והמקלחת היו במצב מזעזע, השיש במטבח היה שבור ושרוף, חלק מהדלתות נעקרו ממקומן ומספר קירות סבלו מריקבון ורטיבות חמורים. מעבר לשיפוץ הדחוף שהיה נחוץ בדירה וכלל החלפה של המטבח, השירותים והאמבטיה ותיקון הקירות, השקיע דניאל גם בעיצוב והפך את הדירה לנעימה, אופנתית ומושקעת. הרווח הפוטנציאלי גם הוא מהגבוהים שנרשמו, כמובן בעקבות המצב הירוד של הדירה מלכתחילה, והוא נאמד בכ- 500,000 ש"ח.
>>לכתבה המלאה

השיפוץ שהביא למכירה

הדירות ב"הבית שלכם שווה יותר" בדרך כלל מוצעות למכירה תקופה לא קצרה, ומעבר לשינוי העיצובי המדהים שהן עוברות, המטרה היא בסופו של דבר להביא למכירתן. דווקא בדירה בהרצליה, שמצבה הבסיסי היה סביר והשינוי בה היה בעיקר עיצובי, זה קרה מהר יותר מהמתוכנן: כבר במהלך הצילומים הגיעו לקוחות שראו את הדירה לפני שיפוץ ולא היו מעוניינים בה, אך אחרי השיפוץ הם החליטו לסגור את העסקה על המקום, לשביעות רצונה של בעלת הנכס, שהצליחה להגדיל את הרווח על הדירה ב-200,000 ש"ח.
>>לכתבה המלאה

הדירה שעשתה לנו חשק

לדירה בנתניה היה גג ענק ולא מנוצל, המון שטח שחולק לחללים קטנים וחסומים, מטבח מתקופת קום המדינה ומראה משעמם במקרה הטוב, ומחריד - שטיח ירוק מקיר לקיר על התקרה - במקרה הרע. דניאל זיהה את הפוטנציאל של הדירה, הפך את הגג הנטוש לגינה בגובה שמונה קומות עם נוף מדהים, הוסיף חדר מפנק להורים וביטל חדר מיותר, מה שיצר חלל פתוח, צעיר, אופנתי ומעוצב, שגרם לנו להתאהב בדירה, והגדיל את הרווח ממכירתה בכ- 500,000 ש"ח.
>>לכתבה המלאה

אין תמונה
כל הבתים ששיפץ דניאל מחכים לכם באתר

הבית שלכם שווה יותר