"היי! קיבלתי קידום בעבודה, זה בטח בזכות הקפה", זו רק אחת מהססמאות המופיעות במודעות הפרסום בגלריה שלפניכם. אמנם מהעבר, אך לא מהעבר הרחוק. לא תאמינו כשתראו את היחס לנשים במודעות הללו
ערגה שילוני | היקס | פורסם 13:05 05.05.14
משחק מילים שלא מתקבל על הדעת|צילום: Mitch O’Connell
בשנת 1920 הותר לנשים בארצות הברית להצביע בבחירות, מאז עברו בסך-הכל 94 שנים. העולם עבר כברת דרך ארוכה במתן שוויון לנשים בחוקה ובחברה, ובכל זאת, שוביניזם והחפצת נשים מופיעים סביבנו לא מעט עד היום.
קשה להאמין כשמסתכלים התמונות הבאות, שאנשי הפרסום מאחוריהן העלו במוחם את המחשבות הללו כלגיטימיות, ואף העזו להשתמש בהן כמודעות לכלל הציבור. אך לצערנו הרב, כך הדברים נראו באותה תקופה, וזה לא היה כל-כך מזמן. גם היום ניתן לראות פרסומות המשתמשות בסקסיזם ושוביניזם, ואם הצפייה במודעות שלפניכן מזעזעת אתכם, השתמשו בכך ופקחו את העיניים למקרים דומים בסביבתכם כיום.
אישה היא לא חניון|צילום: Mitch O’Connell
או מוצר|צילום: Mitch O’Connell
אנחנו לא בטוחים שמכונת כביסה תעשה את אשתך מאושרת יותר|צילום: Mitch O’Connell
שיא הקיירה - להיות מזכירה|צילום: Mitch O’Connell
למסעדה הזאת לא היינו הולכים|צילום: Mitch O’Connell
מה הקשר בין המוצר לפרסומת?|צילום: Mitch O’Connell
לא טיפשה ולא נעליים|צילום: Mitch O’Connell
כשבעלך מאבד עניין|צילום: Mitch O’Connell
פרסומת נדל"ן או הגדלת חזה - השוואה רעה|צילום: Mitch O’Connell
קלישאה עצובה|צילום: Mitch O’Connell
חינוך צבאי גרוע|צילום: Mitch O’Connell
לפגוע בחדרנית זה בסדר, במגבת לא|צילום: Mitch O’Connell