תערוכת OPTI 2019 היא תערוכת האופטיקה המקצועית והגדולה באירופה. זהו בדיוק המקום עבור מי שמחפש להתעדכן בכל החידושים בתחום האופטומטריה עם נציגים של 90 מדינות, קרוב ל- 30,000 מבקרים ומספר שיא של 700 מציגים וביתנים. בתערוכה מציגים יצרנים מהשורה הראשונה וספקים מובילים, לצד סטארטאפיסטים המפתחים טכנולוגיות חדישות וחברות לייבל חדשות וצעירות.

תערוכת אופטיקה (צילום: מכבי ממבט ראשון)
ליאור גן, מנכ"ל רשת מכבי ממבט ראשון|צילום: מכבי ממבט ראשון

התערוכה שננעלה אמש התפרשה על פני 6 אולמות בשטח עצום של 60,000 מ"ר, כך שהמבקרים צפו השנה במגוון רחב יותר של מוצרים: מכשור מתקדם לאבחונים קליניים מקיפים ומדויקים, מסגרות משקפיים שיהוו את המילה האחרונה בכל העולם בשנה הקרובה, עדשות משקפיים בטכנולוגיות חדישות ומחומרי גלם צלולים וחזקים במיוחד, עדשות מגע מתקדמות אשר אינן מורגשות בעין, אביזרים לראייה ירודה אשר מנגישים את העולם לכבדי הראיה, ואבזור ועיצוב חדישים לחנויות אופטיקה. 

גם אנחנו הגענו לשם

נציגי רשת "מכבי ממבט ראשון" הגיעו לתערוכת OPTI 2019, על מנת להביא לכם את אביזרי הראייה האיכותיים, האופנתיים והמתקדמים ביותר וכמה חידושים שכולם ידברו עליהם בשנה הקרובה כגון:

Yuniku

תערוכת אופטיקה (צילום: מכבי ממבט ראשון)
בודקים טכנולוגיות חדשות|צילום: מכבי ממבט ראשון

זוהי טכנולוגיה חדישה של חברת HOYA היפנית. מערכת ייחודית סורקת את הפנים שלכם בטכנולוגית 3D ומחשבת את המיקום המושלם של העדשות ביחס לעיניים ובהתאמה מלאה לתווי הפנים ולצורכי הראייה. המערכת תמליץ באופן אוטומטי על גודל מסגרת המתאים לפנים שלכם ומדפסת תלת-מימד תדפיס לכם מסגרת בהסתמך על הנתונים האישיים שלכם. כל פרט במסגרת ניתן לשינוי על פי העדפות אישיות של סגנון ונוחות: גודל, צורה, עובי, חיבור המוטות וכמובן הצבע והטקסטורה. המערכת תציג באופן מדויק ביותר איך תיראו עם המשקפיים החדשים שלכם וכך תוכלו ליהנות מדיוק אופטי מקסימלי מבלי להתפשר על איכות ועיצוב המסגרת ולזכות במסגרת גם נוחה וגם יפה. המערכת מזמינה ישירות את המסגרת המודפסת במפעלי החברה בתלת מימד, יחד עם הזנת הפרטים של העדשות ומשם מתבצע המשלוח ללקוח.

תערוכת אופטיקה (צילום: מכבי ממבט ראשון)
בודקים טכנולוגיות חדשות|צילום: מכבי ממבט ראשון

בחירת מסגרות
בתחום אופנת המסגרות רואים השנה שינוי חד בטרנדים: הרבה פחות פלסטיק וצבעוניות משוגעת והרבה יותר קלאסי ונינוח. הטרנד הבולט הוא מסגרות עגולות ודקות מחומרים קלים שכמעט לא מורגשים על הפנים. הצבעים שיהיו איתנו השנה הם קלאסיים בעיקר: אדומים, שחורים וצבעים בגוון מאט. הגשר הכפול וגזרות חתוליות, שכיכבו לא מעט ב-2018, נעלמו מהאופנה ומהתערוכה.

תערוכת אופטיקה (צילום: מכבי ממבט ראשון)
בחירת מסגרות בתערוכה|צילום: מכבי ממבט ראשון

ליאור גן, מנהל הרשת: "רשת "מכבי ממבט ראשון" מהווה את חוד החנית של ענף האופטיקה המתפתח ומתחדש בארץ. חשוב לנו להתעדכן בכל החידושים העולמיים גם בתחום של כלים אבחוניים חדשניים וטכנולוגיות מתקדמות וגם בתחום של טרנדים אופנתיים עדכניים. בחנויות הרשת, הנבחרות בקפידה, מתקבל שילוב מנצח של שני אלו כך שחברי קופת חולים מכבי נהנים משירותי אופטיקה נרחבים ומתקדמים ברמה הגבוהה ביותר".

הכותב היה אורח התערוכה מטעם רשת "מכבי ממבט ראשון" - מבית מכבי שירותי בריאות, רשת חנויות האופטומטריה המקצועית בישראל. בחנויות מכבי ממבט ראשון תמצאו את האופטומטריסטים המקצועיים ביותר, אשר נבחרו בקפידה ומתמחים במגוון תחומי האופטומטריה כגון: משקפיים, עדשות מגע, עדשות  מולטיפוקל, , בעיות פזילה, קרטוקונוס, ראייה ירודה, עין עצלה, ילדים ועוד מגוון רחב של פתרונות ראיה שיותאמו לכם אישית ע"י אופטומטריסטים מוסמכים.