מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?
הפרסומת האהובה שהתיישבה במקום השלישי השבוע, שייכת לחלבניות החרוצות של מולר. משרד הפרסום יהושע/ TBWA כבש את ליבם של הישראלים עם פרסומת צבעונית על רקע האלפים, אז אם אין לנו את המחירים של ברלין, לפחות נקבל את הטעם של היוגורט שלהם.
אל המקום השני הגיעו דביר בנדק והסנאי, בעלייה של מקום אחד מהשבוע שעבר. אנחנו לא יודעים אם זה האנשים שמחופשים לבובות, משחקי המילים או בנדק בעצמו, אבל בנק מזרחי טפחות ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG עשו שם משהו נכון.
את המקום הראשון כבש לא אחר מאשר שחר חסון, הליהוק המפתיע והמוצלח של בנק לאומי. יחד עם הזוג הוותיק, קרן מור ויובל סגל, יצרו עוד פרסומת משעשעת מלאת קאץ' פיירזים של הסטנדאפיסט, וכבשו את הקהל. אין ספק שלאומי סקיי מקס ומשרד הפרסום ראובני פרידן IPG הצליחו למצוא את השילוב המדויק לליבם של הישראלים – טיסות ושחר חסון.