מי קטף את פרס קקטוס הזהב TV השבוע? בכל שבוע, קשת 12 יחד עם איגוד הפרסום הישראלי וחברת המחקר "שילוב", מפרסמות את הדירוג השבועי של הפרסומות הכי מצליחות ואפקטיביות בטלוויזיה. שיתוף הפעולה מבוסס על מדד מקצועי שבוחן את הפרסומות לפי פרמטרים של זכירות, אטרקטיביות לצופה ותרומה למותג. מאות אנשים דירגו את כל הפרסומות ששודרו השבוע על המסך, אז מי הטובה מכולן?
מקום 3 - ויסוצקי // משרד פרסום - ראובני פרידן IPG
אל המקום השלישי מגיעה ויסוצקי, שיחד עם אניה בוקשטיין משיקה את ריקוד הדיילות בפרסומת לתה קר ומזכירה לנו שבמצב הנוכחי, אנחנו מתגעגעים אפילו להנחיות לשעת חירום של הדיילות.
סמנכ"לית שיווק: איילת ליפשיץ | מנהלת שיווק: קרן אפל | מנהלת קריאייטיב: מיטל שקדי | מנהלות לקוח: מעין רום וגליה סקשטיין
מקום 2 - שופרסל // משרד פרסום - אדלר חומסקי ורשבסקי & grey
אל המקום השני מגיעה שופרסל, שיחד עם אילן פלד, מציגה שחזור מצחיק במיוחד לשיר "סוקרטס" של אלפידה מאירוויזיון 1979. בתחרות השירה היוונים הפסידו לגלי עטרי וחלב ודבש וגם בפרסומת גלי עטרי יוצאת המנצחת הגדולה.
סמנכ"ל השיווק: גיא אבן | מנהלי פרסום: יריב ברנבלום וליטל קדמי | מנהל קריאייטיב: מוטי רובינשטיין | מנהלי לקוח: חני קדוש, טל גרינגרז, ליאור רחמים ומזל ילו
מקום 1 - משרד הבריאות // משרד פרסום - לפ"מ
בשבוע שבו הקורונה חזרה לחיינו בסערה, משרד הבריאות כובש את הפסגה עם הפרסומת שקוראת לכולנו להקשיב להנחיות. הפרסומת מציגה אנשים שונים, שמספרים כי חודשיים של הנחיות מחמירות הספיקו להם. אותם אנשים וקוראים לחבוש מסכה, לשמור על מרחק 2 מטר ועל ההיגיינה שלנו.
סמנכ"לית הסברה: עינב שימרון | מנהלת תחום התוכן והפקה: נורית פינמן | מנהלת לקוח: מאיה לוי