במקום הראשון: הפרסומת של יס
הכוכבת הגדולה בפרסומת של יס רק בת 10 וגרה בצרפת, אבל נראה שהיא עושה לכולם בית ספר. דמות התיירת היהודייה שמתפעלת מישראל הצליחה לכבוש את לב הצופים, שבחרו בה כפרסומת הכי אהובה והעניקו לה את המקום הראשון. אז מה סוד ההצלחה? הבדיחה היא אולי על התיירים הצרפתיים, אבל בעצם על כולנו. הרי אין דבר שישראלים יותר אוהבים משקשוקה כזאת של פטריוטיזם, קצת ציונות, ריח של ים ועל האש. "יש משהו באיך שהיא רואה אותנו", הסבירה אתי עבדי סמנכ"ל אסטרטגיה במשרד הפרסום מקאן תל אביב, "יש בזה משהו נורא מצחיק שמאחד את כולנו".
במקום השני: הפרסומת של סלקום TV
אודי כגן והדמות של משיח כבשו את הקהל בפרסומת לסלקום TV. למקרה שהספקתם לשכוח, הדמות המשעשעת נולדה מסרטונים שכגן יצר ברשת. מהר מאוד גילו אותו גם ב"ארץ נהדרת", ואנשי משרד הפרסום שזיהו את הפוטנציאל. דני יעקובוביץ', מנהל קריאייטיב ראשי במשרד הפרסום גיתם BBDO, חשף שהבחירה במשיח הייתה דווקא סיכון לא קטן: "לקחת אותו ללב המיינסטרים זה לא היה קל לעיכול, בהתחלה הצרכנים הסתכלו על זה בעין עקומה אבל לאט לאט התחברו לדמות והזדהו איתה".
במקום השלישי: הפרסומת של ביטוח ישיר
במשרד גליקמן שמיר סמסונוב בהחלט יכולים להיות מרוצים. הפרסומת ל-9 מיליון, בכיכובה של שני כהן, זכתה למקום השלישי אצל הקהל הישראלי. כנראה שאנחנו באמת אוהבים יחסים יציבים ולא מעט הומור.
>> רוצים להישאר מעודכנים? כל הסקופים הכי חמים מחכים לכם בפייסבוק שלנו
"ערב טוב עם גיא פינס": ראשון עד חמישי ב-18:55 בקשת, ערוץ 12