כלי מטבח  (צילום: YanLev, Thinkstock)
נוחות וסגנון|צילום: YanLev, Thinkstock
איי שף – פתח תקווה 

אם אתם מחפשים פתרונות יצירתיים במטבח, מומלץ שתיכנסו לחנות לאיי שף (iChef) בפתח תקווה. בחנות זו מתמחים במוצרי בישול ואפייה, שישדרגו לכם את העשייה הקולינרית בכמה דרגות. באיי שף מייבאים מוצרי איכות מבית Acrosteel ועוד. החל ממכונות פסטה לאוהבי המטבח האיטלקי ועד סירי פויקה להרפתקנים. הכל בחנות הקטנה והמטריפה הזו.

לקוחות לאומי קארד יוכלו לרכוש את מוצרי איי שף ב-10% הנחה במעמד החיוב

כלי מטבח 2 (צילום: Zoonar/P.Jilek, Thinkstock)
כמו ילד בחנות ממתקים|צילום: Zoonar/P.Jilek, Thinkstock
הופנר – חלוצים תל אביב

אם קארי וצ'ילי עוברים לכם הרבה בידיים, ואתם מלהטטים נודלס או אורז בהקפצות אולימפיות, הופנר היא המקום בשבילכם. בחנות, הממוקמת בשכונת פלורנטין, תמצאו מחבתות, סירים וכלי מטבח שכולם מיובאים המזרח הרחוק, באיכות מעולה ובמחירים נוחים לכל כיס. תוכלו למצוא פה מחבתות ווק מקצועיות, שייקחו אתכם לתאילנד, ומחבתות צלייה בעלות תחתית כפולה להכנת בשר עסיסי כמו בברביקיו ללא נפנוף אחד.

לקוחות לאומי קארד יוכלו לרכוש את מוצרי הופנר ב-7% הנחה במעמד החיוב

כלי מטבח 3 (צילום: JackF, Thinkstock)
משדרגים את העשייה הקולינרית|צילום: JackF, Thinkstock
קסרולה – בוגרשוב תל אביב

להיכנס לקסרולה זה כמו להכניס ילד לחנות ממתקים. על המדפים תמצאו את מיטב כלי המטבח של המובילות המותגים המובילים בעולם: ארקוסטיל, גלובל, גו'זף ג'וזף, ריצילי, צו'לינד ועוד. שפע של כלים מעוצבים למטבח, והכל בצבעוניות עשירה ומאירת עיניים.

לקוחות לאומי קארד יוכלו לרכוש את מוצרי קסרולה ב-6.5% הנחה במעמד החיוב

כלי מטבח 4 (צילום: Getty Images, Thinkstock)
פתרונות יצירתיים לבישול ואפייה|צילום: Getty Images, Thinkstock
שף גורמה – תל אביב ופתח תקווה

לא מתפשרים על איכות? שף גורמה היא המקום בשבילכם. מוצרי בישול ואפייה ממיטב החברות האירופאיות: Pyrex, Simax, Crisa. בשף גורמה תוכלו למצוא את מיטב הפיתוחים החדשים לצד כלי המטבח המסורתיים, כולם בתו תקן מחמיר ובמחיר הולם. הסירים והמחבתות של סדרת שף גורמה בריק ואוברג'ין שנמכרים כאן משמשים את השפים המובילים בארץ ובעולם. זאת משום שניתן להשתמש בהם עם כלים ממתכת, בשל הציפוי המיוחד שדוחה שומנים.בזכות ניקוי זה, גם הניקוי של כלים אלה הוא קל ביותר.

לקוחות לאומי קארד יוכלו לרכוש את מוצרי שף גורמה ב-6% הנחה במעמד החיוב

 _OBJאתרוג – בעיקר כלים

נוחות וסגנון הם המוטו של אתר האינטרנט "אתרוג – בעיקר כלים". אם המטבח הוא הממלכה הפרטית שלכם ואתם שולטים ברזי האירוח המפנק, גלישה ב"אתרוג" תשדרג את החוויה שלכם. באתר תוכלו למצוא גאדג'טים חדישים לבישול, מחבתות בריאות, ומוצרים שמשלבים נוחות ושיק במטבח.

לקוחות לאומי קארד יוכלו לרכוש את כל המוצרים באתר אתרוג ב-5% הנחה במעמד החיוב

 יש לך כרטיס אשראי של לאומי קארד? רוצה לקבל את ההטבות לפני כולם?הקלק כאן