אלקנה ביטון, בן 29 מאשקלון, הוא כבאי שיודע לכבות שריפות גם במטבח. "אני בא להכניס לכם אש, עשן ולהבות למטבח ולעשות לכם ברדק שמה", הוא מעיד על עתידו בתכנית. "מהיום הראשון ששרפתי את המטבח בבית של אמא ואבא ידעתי שאני אהיה כבאי - וטבח", מספר אלקנה על הקשר שלו לבישול. מתברר כי אופי העבודה המיוחד בתחנת כיבוי אש עוזר גם הוא לשפר את היכולות של אלקנה: "אנחנו 24 שעות אחד בתוך השני, ופה אני נכנס לתמונה. התפקיד שלי זה לפנק את החבר'ה, שיהיה להם ראש בריא, עם אוכל בריא ונפש בריאה".

אך הזמן של אלקנה לא מתחלק רק בין התנור לכבאית, אלא מוקדש גם לנושאים לא פחות חשובים. "אני מרכז את כל מה שקשור לנוער בסיכון", הוא מגלה. "אני מעצב אותם, מחטב אותם ומנסה לעשות מהם אנשים איכותיים".

לאודישן עצמו הגיע אלקנה היישר ממשמרת, ולמרות שינוי הפאזה הצליח לשמור על ריכוז מול השופטים עם מנת רול סינטה ממולא בבשר טחון עם שום, בצל, פירות יבשים ומנגולד, ולידם תפוחי אדמה בשומן אווז. גם על האפריטיף אלקנה לא ויתר, ופינק את השופטים בשום קונפי כדי לשלב בין הטעמים.

>> רוצים גם אתם להכין את מנת האודישן של אלקנה?

הידע של אלקנה לא נעלם מעיניהם של השופטים "אוצר המילים שלך הוא לא של חובבן", התריסה לעברו מיכל אנסקי. "איפה למדת לבשל?". התשובה של אלקנה, כצפוי, הייתה מאוד פשוטה: "בתחנת הכיבוי. אני חולה מושבע של תכניות בישול ומהן למדתי הכל".

אז איך נראה האודישן המלא של הכבאי המוכשר, ומה תהיה התגובה של השופטים?

מאסטר שף, ימים חמישי ושבת בשעה 21:00

>> בואו להיות חברים שלנו בעמוד הפייסבוק הרשמי של מאסטר שף

>> כל התכניות של מאסטר שף לצפייה ישירה