אין תמונה
מפלט, וזכות גדולה. אביבה פיבקו

הדבר הראשון שלמדתי להכין היה ביצה קשה, מאז למדתי דבר אחד או שניים על בישול - והנה אני בתכנית "מאסטר שף". בסביבה שלי תומכים בי מאוד, המשפחה שלי מאוד התלהבה מההשתתפות בתכנית כי הם חושבים שמגיע לי. למען האמת, כבר הרבה זמן הם אומרים שאני צריכה להשתתף בתכנית ריאליטי.

אני חייבת לציין שהדרך לנבחרת לא הייתה פשוטה. יש משימות, עבודת צוות, ומעט מאד זמן. הבעיה המרכזית איתה התמודדתי הייתה המהירות בה צריך לעשות את הדברים. בכל משימה יש להחליט מהר מאוד מה מכינים, ואני חושבת שאם היה לי יותר זמן לחשוב, הייתי עושה דברים אחרת. אחרי כל משימה, אני חושבת על כל הדברים שהייתי משנה ולא מבינה מדוע הרעיונות האלו לא באו אליי בזמן המשימה.

מה יש לי תמיד במקרר? שוקולד

אז יש קושי, ויש אתגר, ויש גם שופטים. לשמחתי, השופטים נחמדים מאד ולרוב הוגנים. הם מעירים הערות מדויקות. עם זאת, אני חושבת שלכל מתמודד יש העדפה אישית לשופט מסוים אותה הוא מפתח במהלך התחרות. אני כמובן אמנע מלספר על ההעדפה שלי, למרות שכאמור הם כולם מקצועיים באותה מידה.

אני מאד אוהבת אוכל, מכל הסוגים. זה בשבילי מפלט. יש בשוויץ, ארץ מולדתי, מסעדת דגים שלדעתי היא אחת הטובות. בכל ביקור שלי בשוויץ אני חייבת לבקר בה ולאכול.  היא יושבת על שפת אגם מהמם ויש בה אוכל מדהים. לעומת זאת, אם תשאלו אותי מה יש לי תמיד במקרר, תתפלאו לגלות שיש לי תמיד שוקולד. המקרר יכול להיות ריק, אבל שוקולד תמיד יהיה. פשוט ומתוק.

אל תסתכלו בקנקן

מבין כל השלבים שעברתי עד עכשיו זכורה לי ביותר משימה אחת בה לדעתי פישלתי. אני חושבת שהייתי צריכה להתרכז יותר במשימה האישית שלי ופחות במנות של המתמודדים האחרים. שלא תבינו אותי לא נכון, בכל מקרה הייתי עוזרת לכל מי שסביבי, אבל במבט לאחור הייתי משתדלת לסיים את המשימה שלי יותר טוב. אני מאד מאמינה במשפט: אל תעשה לאחר מה שאתה לא רוצה שיעשו לך, ולכן חשוב לי לפרגן גם לאחרים. אנשים חושבים שאני בנאדם קר אבל ההפך הוא הנכון. אני הדוגמא למשל שאומר לעולם לא לשפוט על פי מראית עין.

רוצים עוד?
לטור של אביב עזר פישלר
לטור של איציק הראל

לטור של סמדי בומבה

מאסטר שף, חמישי ושבת בשעה 21:00

>> בואו להיות חברים שלנו בעמוד הפייסבוק הרשמי של מאסטר שף

>> כל התכניות של מאסטר שף לצפייה ישיר