אחרי שלב אודישנים ארוך ומחנה אימונים מפרך, תיחשף הערב סוף סוף הנבחרת של מאסטר שף. אבל גם אייל שני, השף הכי משורר בארץ, יודע שצריך קצת יותר מתמהיל נכון של תבלינים כדי להפתיע אותו ואת חבריו השופטים. אז איך הוא מתמודד עם כמויות האוכל העצומות, ומה הוא עושה כדי לשמור על ריכוז? "בכל ביס אני אוכל גם חלק מהבנאדם שעשה את זה" הוא מספר. "בסופו של דבר, כשמישהו מכין מנה הוא מכניס פנימה את כל הרגש שלו, כל הלב, כל התקווה".

>> סמדי בומבה כבר בנבחרת. מה יש לה להגיד על זה?

"כל מה שקורה פה זה אמיתי לגמרי", ממשיך שני. "מצד אחד זו זכות עצומה לחוות את זה אבל מצד שני אני לא מאחל לאף אחד את הסבל. אתה מפתח רגש לכל אחד, כי אתה מדבר לכל אחד מהמתמודדים מאוד מקרוב. הוא רוצה לשאוב ממך ידע, אבל אתה צריך גם לשפוט אותו. אני נקשר הכי הרבה לאנשים שקורה בהם תהליך פנימי", הוא מגלה.

בין היתר, נודע שני גם ביחס המיוחד שלו לחומרי הגלם של הבישול, ומתברר שגם מול המתמודדים הוא משתדל לשמור על האג'נדה: "הדגש הגדול הוא להזכיר למתמודדים שאלוהים ברא את הקישוא, לא הם. לטבחים יש תפקיד מאוד קטן במה מותר להם לעשות, אבל התפקיד הזה הוא הענק מכל".

"אנחנו לא יכולים להיות איתם בסיטואציה הכל כך מרגשת וקשה הזו מבלי שניתן להם מתנות גדולות לחיים", מסכם אייל. "גם אם אחד מהם יעוף, לפחות שייצא מזה מנה ענקית".

מאסטר שף, חמישי ושבת בשעה 21:00

>> בואו להיות חברים שלנו בעמוד הפייסבוק הרשמי של מאסטר שף

>> כל התכניות של מאסטר שף לצפייה ישירה