משתמשי Gett (גט טקסי, לשעבר), אפליקציית שיתוף הנסיעות הגלובלית נדהמו לקבל היום את ההודעה הבאה: "שלום לך, כדי לשפר את השירות וזמינות המוניות, החל מה- 1.5.2018 תעודכן מדיניות דמי ההזמנה של החברה, כך שנהגים העושים שימוש בשירות שלנו יהיו רשאים לגבות דמי הזמנה בסך 4.80 שקלים בכל נסיעה פרטית שתוזמן דרך האפליקציה - בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע, בהתאם לצו הפיקוח".
  
בנוסף, נכתב המייל שנשלח אל לקוחות החברה, "החל מהיום אנו משיקים פיילוט למדידת חווית נסיעה איכותית לכולם, ומזמינים גם את הנהגים לדרג את חווית הנסיעה איתך - כי לטנגו צריך שניים".

מדובר בהודעה מעט מוזרה, לפחות עבור הלקוחות. מה יקרה ללקוח שהדירוג שלו נמוך? האם הוא לא יזכה במונית? ובכלל, איזו שירות אמור לתת הלקוח לנהג לפיו הוא יכול לדרג אותו. האם לקוחות עם דירוג גבוה יזכו בהטבות? האם כל זה נועד להסוות את העובדה שמחיר הזמנת המונית עלה? בינתיים החברה לא מספקת תשובות בנושא.

על פי תקנות התעבורה (1961) "נהג המונית, בעל הרשיון וכל מי שפועל מטעמו, לא יסרב, בלי סיבה סבירה לרבות חשש לביטחונו, להסיע נוסע ומטענו". מספר נוסעים אף פוצו באלפי שקלים על ידי נהגי מוניות שסירבו לאסוף אותם. אולם, איך נוסעים יידעו האם נהגים סירבו לאסוף אותם באמצעות שימוש באפליקציה.

מ- Gett נמסר בתגובה: "בשלב הזה, הנוסעים לא יהיו חשופים לציון הדירוג שלהם".

חשוב לציין שדירוג נוסעים אינו המצאה מקורית של Gett. נהגי "אובר" מדרגים את הנוסעים באופן תדיר, והנוסעים עצמם אף יכולים לגלות מה הדירוג שלהם.