כלה ששמלתה התפוררה במהלך החתונה והחצאית שלה נפלה במהלך החופה תפוצה בסכום של 10,000 שקל.
ב', הזמינה שמלה לפני כשנה לרגל חתונתה ממעצבת שמלות כלה ממרכז הארץ. ביום חתונתה ב' גילתה שהשמלה לא תקינה, בלשון המעטה. "השמלה פשוט התפרקה לחלקים. חלקים ממנה נפרמו ונתלשו, החצאית שהייתה חלק מהשמלה נפלה כמה פעמים כולל בטקס הכניסה לחופה", טענה ב'.
לדבריה, היא ואימה ניסו לאלתר פתרונות מאחד ומדובר היה בשמלה אחת בלבד. "ניסינו לחבר את השמלה לחצאית בסיכות ביטחון אבל כלום לא עזר. החלקים נתלשו מהשמלה".
בכתב תביעה שהגישה ב' לבית המשפט לתביעות קטנות בבת ים נגד המעצבת היא טענה כי נגרמה לה עוגמת נפש רבה, היא חוותה לחצים וכעסים וצעקות מאימה ביום המרגש בחייה. היא דרשה פיצוי של 24 אלף שקלים. "במקום לבלות עם אורחי החתונה הייתי עסוקה לתקן את השמלה שנפלה לי כמה פעמים במהלך החתונה".
המעצבת הגישה כתב הגנה לבית המשפט בו ביקשה לדחות את התביעה בנימוק ש-ב' מדדה את השמלה ונעשו לה תיקונים טרם עזבה את הסטודיו שלה.
"החלקים שנפרמו מהשמלה הם עלים שנתפרו במיוחד לשמלה. מדובר במספר קטן מאוד של עלים. הצעתי לפצות אותה על החלקים שנפרמו מהשמלה", ציינה המעצבת.
הרשם הבכיר שדן בתביעה החליט לקבל אותה וחייב את המעצבת לשלם ל-ב' פיצוי של 10,000 שקל.
"עדות התובעת (הכלה) נמצאה כמהימנה ועקבית ולא נסתרה בחקירה הנגדית. עדות התובעת נתמכה בעדות אימה", ציין הרשם בפסק הדין, "ניכר היה מעדויות נציגי הנתבעת (המעצבת) כי יש כאן ניסיון להתחמק מאחריות לליקויים שנתגלו בשמלה ובחצאית כמו גם לנזקים ועוגמת נפש שנגרמו לתובעת".