רשת רמי לוי שיווק השקמה הודיעה היום (ב') על השקתו הרשמית של הארנק הדיגיטלי של הרשת, לאחר השלמת הפיילוט. הארנק מאפשר תשלומים באמצעות מכשירי טלפון סלולריים חכמים, ועתיד לשמש את הלקוחות לתשלום בסופרמרקט,  ובקרוב אף בכל חברות הבת של הקבוצה (קופיקס וגוד פארם) ובהמשך בבתי עסק רבים נוספים.

 בנוסף, מתכננים בחברה שהארנק יאפשר גם תשלומים למוסדות ושירותים שונים, כמו למשל תשלומי חשבונות בית לרשויות מקומיות ומוסדות.

איך זה עובד? לאחר שהורדתם את אפליקציית "ארנק רמי לוי" ונרשמתם, תוכלו לצמד איזה כרטיס אשראי שתבחרו . עם הצמדת כרטיס אשראי לארנק, מיתבקש הלקוח ליצור קוד סודי או אמצעי אישור ביומטרי (כמו טביעת אצבע או זיהוי פנים) אותו הוא ידרש להקיש בכל פעולת ביצוע תשלום, על מנת לאמת את התשלום ולהגן עליו.

בסיום הקניה בסופרמרקט, הלקוח על הלקוח לבקש מהקופאי לשלם באמצעות הארנק ועליו למסור את מספר הטלפון אליו מקושר הארנק. מיד לאחר מכן מקבל הלקוח הודעת פוש מהאפליקציה, אשר בלחיצה עליה עולה בקשת התשלום המלאה בעבור הרכישה עליה הוא מבקש לשלם . לאחר אישור תשלום על ידי הזנת הקוד הסודי העסקה תאושר.

לקוחות כרטיס האשראי של רמי לוי (בשותפות עם ישראכרט) שיצמדו כרטיס זה לארנק, ייהנו מהטבות נוספות, בהן קופונים יעודיים ומבצעים אישיים בהתאם לרכישות שלהם דרך הארנק. 

בנוסף מציע הארנק מעקב מפורט אחר התשלומים שנעשו בו, ומציג כל זאת במסך היסטוריית התשלומים בארנק.

מה עם יש לנו תווי שי? גם התו המלא של רמי לוי נטען ישירות אל הארנק. ברכישת תווים מלאים, הם יוזנו אל הארנקים של מי שהם נרכשו עבורם – באופן אוטומטי. הלקוח יוכל לשלם באמצעות התו, בהצגתו בארנק, וכן לעקוב אחר היסטורית התשלומים והיתרה של התווים שלו.

 "רמי לוי שיווק השקמה רואה בהשקת הארנק חלק משמעותי ביותר מהיערכותה לחדשנות בעשור הקרוב, ולהובלה טכנולוגית בעולם הקמעונאות", מסר רמי לוי, מנכ"ל רשת רמי לוי שיווק השקמה.

רשת רמי לוי שיווק השקמה מפעילה כיום 53 סניפים (מתוכם, 3 סניפים בשיטת זכיינות). בכוונת החברה לפתוח עד סוף השנה עוד 2 סניפי דיסקאונט - באור עקיבא ובחדרה, ובכך להשלים פריסה של 55 סניפי דיסקאונט עד סוף השנה.

בנוסף, החברה מזהה פוטנציאל להקמת כ-20 סניפי דיסקאונט נוספים באזורים חדשים בהם הרשת אינה פועלת החברה מעריכה כי פתיחת הסניפים החדשים לא יייצרו קניבליזציה לסניפי הרשת הפעילים. בכוונת החברה להרחיב את פעילותה אל תוך מרכזי הערים ולפתוח עוד עשרות סניפים עירוניים, בשטח של 300 עד 700 מ"ר לכל סניף.