בעקבות ההצלחה בשנה שעברה, "פועלים YOUNG" – מותג הצעירים של בנק הפועלים - מעניק שוב חסות לאתר WOWJOB שמציג עבודות* קיץ מטורפות ואטרקטיביות במיוחד לבני נוער. את הפרויקט מוביל משרד הפרסום והתוכן HAPPPY.
במסגרת הפרויקט, יוצעו לבני נוער בגילאי 14-19 אפשרויות להתמודד על עבודות* מדהימות, שנוצרו לטובת הפעילות, בשיתוף 20 מותגי הצעירים המובילים בישראל.
בין היתר יוכלו בני הנוער להתמודד על תפקידים כמו נסייני הטעמים החדשים של גלידות בן & ג'ריס, מבקרי הקולנוע של סינמה סיטי, דוגמני האינסטגרם של מותג האופנה TNT ועוד. בנוסף יוצעו לבני הנוער גם עבודות רגילות, וכן תפקידי התנדבות בשיתוף עמותת "רוח טובה". בשונה משנה שעברה, הפעם יוזמנו בני הנוער להמציא בעצמם "עבודות חלומיות".
הזוכים ב"עבודות החלומיות" ייהנו גם מפרס של 1,000 שקלים, שיועבר אליהם באמצעות bit, אפליקציית התשלומים החדשה של בנק הפועלים.
"לאחר שבקיץ שעבר השתתפו עשרות אלפי בני נוער בפרויקט WOWJOB, החלטנו להירתם גם השנה למאמצי חיפוש העבודה של צעירים ביולי-אוגוסט", אומרת לילך בר-טל, מנהלת השיווק הקמעונאי בבנק הפועלים. "אנחנו רואים חשיבות רבה בהשקעה בדור העתיד, שלוקח את צעדיו הראשונים בתחום הפיננסי. במסגרת "פועלים YOUNG" אנחנו מספקים לצעירים מעטפת של כלים להתנהלות כלכלית חכמה, אמצעים טכנולוגיים שמדברים את השפה שלהם ומגוון הטבות ייחודיות, כמו למשל משרה חלומית בחופשת הקיץ".
"פועלים YOUNG" הוא מותג הצעירים של בנק הפועלים, המיועד לבני נוער ומתגייסים בגילאי 14 עד 19 וכולל ניהול חשבון עם הטבות ייחודיות, אפליקציה חדשה, פטור מעמלות עובר ושב ומגוון מתנות.
* מדובר בפרס שהוא יום כיף חוויתי ולא במשרה במובן השגור של המילה.
** הכוכבים המשתתפים באירוע יכולים להשתנות.