סודהסטרים גייסה את רוד סטיוארט, שמדבב צב, ואת כוכב "משחקי הכס" ת'ור ביורנסון, כדי לבקש מכם להפסיק לצרוך בקבוקי פלסטיק חד פעמיים (ולקנות סודהסטרים) למען כדור הארץ.
הפרסומת החדשה, באורך של 90 שניות, לועגת לפרסומת הידועה של קוקה קולה משנת 1971, שבה שרו צעירים העומדים על גבעה על עולם טוב יותר. הפרסומת הזו זכתה לפני מספר שנים לעדנה מחודשת כשהופיעה ברגעי הסיום של סדרת הטלוויזיה "מד מן". כאן, באופן מוזר ומשעשע, הצעירים המזמרים עומדים על גבעת פלסטיק, ומסיבה לא ברורה ביורנסון נושא בידיו את הצב.
החברה הישראלית, שנמכרה לפני שלושה חודשים לפפסיקו תמורת 3.2 מיליארד דולר, ממשיכה בקו הפרסומי המתחבר לנושאי איכות הסביבה. קל לצפות בפרסומת ולהתחבר למסר שלה, גם אם הוא אינו אלטרואיסטי, או מאוד מציאותי. שינוי הרגלים פרטיים עוזר. שינוי מהותי אצל התאגידים הגדולים והמזהמים היה עוזר עוד יותר.
"פלסטיק הפך למגיפה שהשפעתה על בריאות האדם עדיין לא ידועה, אבל עם השלכות סביבתיות הרסניות על האוקיינוסים", אמר מנכ"ל סודהסטרים דניאל בירנבאום בהצהרה. "בקמפיין זה רצינו לתת קול לבעלי חיים ימיים, יחד איתם, לעודד אנשים וחברות לעבור מפלסטיק חד פעמי לאריזות לשימוש חוזר".