ההשקה המתוקשרת של הסניפים הדיגיטליים של בנק הפועלים מקבלת ממד נוסף עם מהלך שיווקי ראשון מסוגו. הבנק, באמצעות משרד הפרסום גיתםBBDO, ישלב בקמפיין טכנולוגיה ייחודית המאפשרת לצופה חווית "צפייה בזמן אמת".
הטכנולוגיה שפותחה במיוחד עבור המהלך, מאפשרת להנגיש בתוך הקמפיין נתונים עדכניים כמו שעה, מזג אויר, יום ולילה, כותרות חדשותיות יתעדכנו בהתאם לאופן הצפייה. בכל עת בו יצפה הגולש בסרט הוא יפגוש מציאות שונה המותאמת לשעת הצפייה, לכותרות האקטואליות ולמזג האוויר השורר בחוץ.
משרד הפרסום גיתםBBDO אשר יצר את המהלך, שיתף פעולה עם מומחים מגוגל וגופי מדיה ותקשורת נוספים כבר בתהליך הפיתוח, ויצר מערכת מיוחדת אשר תוכנתה במיוחד עבורו, כדי לשאוב אינפורמציה ממקומות שונים, ולהטמיע אותם כחלק אינטגראלי ולהציג אותם כחלק מהחוויה.
הסניף הדיגיטלי הראשון של הבנק הושק בתל-אביב. סניפים דיגיטליים נוספים ייפתחו ברחבי ישראל. הסניפים הדיגיטליים משתלבים בתפיסת השירות הרב ערוצית של בנק הפועלים, שנועדה להנגיש את השירותים הבנקאיים ללקוח ולאפשר לו ממשק מתקדם, פשוט ונוח עם הבנק. כחלק מהתפיסה החדשנית מרבית התקציב התקשורתי מופנה לערוצי הדיגיטל השונים .
דני יעקובוביץ’, סמנכ"ל קריאייטיב גיתם: "הפעם הלקוח אתגר אותנו למתוח ולמתוח את הגבול , מצד אחד להמחיש חוויה אחרת המותאמת לצרכן של היום ומנגד להציג את הסניף בצורה המתקדמת ביותר. זה לגמרי change the way you create. העבודה על המהלך הזה לא דמתה לשום דבר שעשינו עד היום".