בשבועות האחרונים צילמה חברת הביטוח ליברה קמפיין חדש. גם הפעם הקמפיין בכיכובו של תומר קאפון, שמקבל שחקן חיזוק בדמותו של רועי כפרי, שביים, ערך וגם היה שותף לכתיבת התסריט. מאחורי הקלעים של הקמפיין עומד גם סמנכ"ל הקריאיטיב של מאקו עידן לוי. התוצאה היא חידוש: כדי להבהיר שליברה מבקשת רק חצי מחיר, הפרסומת עוצרת באמצע.
לפי ליברה, זאת הפעם הראשונה בישראל, שחברה מסחרית עולה עם פרסומת שנחתכת לחצי, באמצע דבריו של הפרזנטור, וללא דבר מפרסם, קריאה לפעולה, או פרסום מספר טלפון. מדובר בהמשך ישיר של הקו הפרסומי של החברה, שמקפידה להפתיע בכל קמפיין כחלק מהסלוגן "לא מה שציפיתם מחברת ביטוח".
בנוסף למהלך "חצי הפרסומת" ליברה צילמה סדרת סרטונים לקידום כיסויים ייחודיים ומסרים שונים שימשיכו להוכיח לצופים עד כמה ליברה היא "לא מה שציפיתם מחברת ביטוח", שכן, גם השנה מתכננת ליברה להביא לא מעט בשורות חדשניות לציבור המבוטחים בישראל ובדרכים כלל לא שגרתיות.
תומר קאפון עבר סדרה של הרפתקאות עבור הקמפיין. בין היתר הוא עומד לצלם סצנות קרקס, צניחה חופשית ועוד הפתעות.
לקמפיין, בפעם הראשונה הצטרף רועי כפרי, אחד הבמאים העסוקים בתעשיית הפרסום ומי שעומד מאחורי קמפיינים שזכורים לכולנו, כפרי כאמור גם ערך את הקמפיין והיה שותף לכתיבתו. זאת במטרה, להמשיך את הקו הפרסומי הדינאמי, האינטליגנטי והייחודי שבו נוקטת החברה בקמפיינים השונים שלה מאז השקתה.
ליברה חברה לביטוח הוקמה בדצמבר 2017 ע"י אתי אלישקוב, בכירה בענף הביטוח והפיננסים, במטרה לשנות את כללי המשחק בענף הביטוח, ותוך חודשים ספורים היא אכן עשתה זאת, הפכה לסמן ימני בענף, החדירה מודלים חדשים, הובילה להוזלת מחירים דרמטית בתחום וניערה את עולם הביטוח.