הפרסומת לסלקום באמצעות מקאן אריקסון היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע - זה השבוע שלישי ברציפות. שיעורי האהדה של הפרסומת עומדים על 15.1%, מה שממקם את הפרסומת במקום השלישי בטבלת הפרסומות האהובות.
הפרסומת ליופלה באמצעות מקאן אריקסון היא הפרסומת האהובה ביותר השבוע עם שיעורי אהדה של 16.8%. ברשימת הפרסומות הזכורות הפרסומת ממוקמת במקום השלישי.
הפרסומת לפלאפון באמצעות אדלר-חומסקי היא הפרסומת המושקעת ביותר השבוע עם סך השקעה כוללת של כ-1.5 מיליון דולר מחירון. הפרסומת ממוקמת במקום השני מבין הפרסומות הזכורות ובמקום החמישי ברשימת הפרסומות האהובות.
לדברי ד"ר רינה דגני, מנכ"ל גאוקרטוגרפיה, "בשבועות האחרונים סלקום שומרת על היתרון בפרסומות הזכורות והאהובות ביחס לחברות הסלולר האחרות. השבוע, ניתן לראות בטבלה ביטוי לתחרות במגוון רחב של ענפים כגון שירותי בריאות המוצעים על ידי קופות החולים: "מכבי" ו"כללית" ותחרות נוספת בין מותגים מתחום המשקאות התוססים כגון: קוקה קולה, שוופס ופפסי מקס".
השבוע, שש פרסומות עם ההשקעה התקציבית הרחבה ביותר נכללות גם ברשימות הזכורות והאהובות (פלאפון, בזק, כללית, קוקה קולה זירו, מכבי ויופלה).
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי השבוע חלה עליה קלה במספר הפרסומות והחסויות: 206 לעומת 182 בשבוע שעבר. למרות זאת, חלה ירידה קלה בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים: סך התקציבים השבוע עומד על כ-29.4 מיליון דולר בלבד (לעומת כ-30.1 מיליון בשבוע שעבר).