מאתר "הפסגה" נמסר בתגובה: "אנו רואים בחוות דעת הנופשים כלי מרכזי למדידת רמת איכות האירוח במקומות השונים ולדבר השפעה ישירה על המלצותינו"; מאתר "מומלצימר" נמסר בתגובה: "כל תלונה המגיעה למשרדנו מטופלת בתשומת לב רבה מול המתלונן ומול בעל הצימר. נכון הוא שפרסום צימרים היא פרנסתנו, עם זאת החלטנו לא לתת במה לצימרים 'בעייתיים' גם במחיר אובדן כספי"; מאתר "Weekend" נמסר בתגובה: "לא קיבלנו למערכת את חוות דעת על המקום וזאת מאחר שבית העסק בחר שלא לקבל חוות דעת, והמידע אודות כך מופיע בשקיפות מלאה בדף הפרסום שלו באתר"; מאתר RRR נמסר בתגובה: "האתר שלנו הוא אתר פרסומי, ולכן אנחנו לא יכולים לאפשר פרסומים שליליים ולפגוע בעסקים של המפרסמים".