הפיתוח הישראלי של הזוג הצעיר עשה סולד אאוט תוך שלושה שבועות בלבד. סניה ומאשה ולדברג, הם בעל ואישה שהגו רעיון ייחודי שנוצר בזמן מצוקה אמיתית שמאשה חוותה זמן קצר לאחר לידת בתם – אנבלה. משאבת חלב שמדמה את פעולת היניקה של התינוק. על הרעיון חשבה מאשה, שקיבלה החלטה כי היא רוצה להניק, ועדיין להמשיך ולהפעיל את העסק שלה, וחיפשה אחר משאבת חלב מתאימה. אבל החיפוש התגלה כמייאש מאוד. "בפעם הראשונה ששמתי עליי משאבה, חשבתי שעשית משהו לא בסדר, שבחרתי משאבה שלא מתאימה לי".
בשלב מסוים, אחרי שקנו את כל המשאבות שיש בשוק והגיעו לנקודת ייאוש, פנתה מאשה לבעלה. "היא אמרה לי 'אולי תבנה משאבה עם לשון?'. אז אמרתי בואי נעשה מזה סטארט-אפ, משאבה שתהיה לכולן". הדרך לפיתוח המוצר לא הייתה כל כך פשוטה, אך המקפצה המשמעותית קרתה כשהזוג הציג את הרעיון שלהם בתוכנית "הכרישים". יסמין לוקץ' ואורן דוברונסקי שראו פוטנציאל ברעיון שלהם, החליטו להשקיע יחד מיליון שקלים, בתמורה ל-15 אחוז מהחברה.
היום, שלושה שבועות לאחר שמשאבת החלב "אנבלה" שנקראה על שם בתם, יצאה לשיווק בחנויות, היא כבר סולד אאוט. יש לה שתי תכונות ייחודיות שעל פי המחקרים של הזוג, מביאים להצלחה בשאיבה של פי 2 יותר מהמתחרים. הראשונה היא פעולת הוואקום, שמדמה את פעולת היניקה הראשונה של התינוק. והשנייה היא פעולת הגל בלשון שמחקה את הפעולה שהתינוק עושה. תכונה נוספת של המשאבה היא קוטר מתכוונן שנועד לענות על הצורך לאימהות שלא יודעת מה מידת מגן השד שלהם. בעקבות ההצלחה החברה חושבת להתרחק למדינות נוספות בעולם כגון ארה''ב ואנגליה.