את התשובה לשאלה הזו בררנו עם הפרסומאי גיל סמסונוב ועם אוהד סנדלר, מבעלי רשת גוד פארם, המציעה מוצרים ב-10 שקלים.
"אנחנו תמיד במטוטלת", אומר סמסונוב. "או שאנחנו יקרים מדי או שאנחנו זולים מדי. הלכו רק על המחיר הנמוך. כל השאר – חווית קנייה, חדשנות, נקודות מכירה נעלמו מהשיח. מי שהולך רק על מחיר, נופל.
"ניקח את קופיקס, לדוגמה. התחילה עם חמישה שקלים. בסוף כשאתה מגיע לשם אתה לא מקבלים את השירות שאתה רוצה לקבל, ואתה מצפה למחיר מינימום. השיח מתאזן. אתה רוצה גם איכות וגם מחיר נמוך. יש היום איזון ובדיקה מאוד גדולה של הצרכנים. הצרכן רוצה תמורה לכסף שלו, גם במחיר זול. השיח הזה הוא השיח של אתמול. כולנו הופכים ליבואנים".
סנדלר לא רואה הקבלה דומה ברשתות הפארם. "האיכות של קפה בקופיקס לא דומה לאיכות הקפה ברשתות יקרות יותר. בתחום הפארם מדובר באותו מוצר ובאותו יצרן. אנחנו מעניקים את אותה חווית קנייה. בסוף הצרכן תומך בנו. הוא הרגיש כל השנים כמה דופקים אותו. אנחנו רק במגמת גדילה".