הפרסומת למקדונלד'ס באמצעות יהושע TBWA, בכיכובם של חיים רביבו ואייל ברקוביץ', היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע עם שיעורי זכירות של 11.4%. הפרסומת ממוקמת במקום השלישי ברשימת הפרסומות האהובות עם שיעורי אהדה של 12.8%. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי הפרסומת למקדונלד'ס היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה השקעה בזמן מדיה השבוע, עם ההשקעה כוללת של כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון.
הפרסומת ל-yes באמצעות מקאן-אריקסון שוב זוכה במקום הראשון ברשימת הפרסומות האהובות ביותר זה השבוע השלישי ברציפות, עם שיעורי אהדה של 17.8%. בדירוג הזכורות, הפרסומת ממוקמת במקום החמישי ברשימת הפרסומות הזכורות עם שיעורי זכירה אשר עומדים על 6.1%. שיעורי האהדה לפרסומת עולים עם העלייה ברמת ההכנסה ונמוכים יחסית בקרב דתיים.
הפרסומת של הבנק הבינלאומי באמצעות גליקמן-נטלר-סמסנוב ממוקמת במקום השני בזכורות והאהובות עם שיעורי זכירה ואהדה של 9.1% ו-15.8% בהתאמה.
לדברי מנכ"ל גיאוקרטוגרפיה, ד"ר רינה דגני, לקטגוריית המזון חלק משמעותי מבחינת סוג הפרסומות המאכלסות השבוע את הדירוג, עם 4 פרסומות שעוסקות בנושא זה: מקדונלד'ס, במבה אסם, יופלה ומוצרי תנובה.
מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי השבוע חלה עלייה קלה במספר הפרסומות והחסויות ששודרו ביחס לשבוע שעבר: מספרן כעת עומד על 297 לעומת 281 בשבוע שעבר. בסך התקציבים שהושקעו בקמפיינים השבוע לא חל שינוי מהותי ביחס לשבוע שעבר, וכעת הוא עומד על כ-40.1 מיליון דולר לעומת כ-40.7 מיליון בשבוע שעבר.