למי קראתם חנונית? שירלי מצטלמת בעירום, ולא כיף לנו עם זה
שמישהו יספר לשירלי, החנונית מ"היפה והחנון", שכשעשינו לה מהפך לא התכוונו שהיא תצא ממנו חופית טייב. וברצינות – כשנודע לנו שהיא הולכת להצטלם בעירום, היה ברור שזה לא באמת "עירום", היא לא תישכב טופלס על משאית לשער של "בלייזר", מדובר בגימיק שרובו ככולו כותרת - "שירלי מהיפה והחנון מצטלמת בעירום". כותרת ששולחת אותנו לדמיין תמונות שכולנו נתאכזב מהן אחר כך במציאות, והאמת שבמקרה הזה גם די נתבאס.
וזה בכלל לא עניין של מראה, אלא של בחורה קצת קלולסית שרק לפני כמה חודשים סיפרה לכולנו בטלוויזיה שאף פעם לא היה לה חבר ושהיא בקושי התנשקה, ופתאום הולכת להצטלם בעירום בשביל כסף. דווקא בגלל שהיא כזאת חמודה זה מרגיש לא נוח, כי לא ברור איפה היא נמצאת על הקו הדק הזה שבין ביטחון, חשק להתנסות והרגשה שהיא שלמה עם עצמה, ובין סתם חוסר מודעות.
חי בלה לה לנד: כל ישראל ערבים
אז החליפו את מושיק עפייה בראפר ערבי. זה מקסים לדעתי, במיוחד כי זה הופך את "חי בלה לה לנד" לתכנית היחידה בטלוויזיה שלא מפחדת להתעסק באמת במזרחיות. עזבו את זה שהתכנית מוקדשת כולה לפופ ים תיכוני (טוב, את מי הייתם רוצים לראות שם, את רונה קינן?) וזה לא רק ההצהרה מלאת החדווה שהמוזיקה המזרחית גדולה על ישראל והגיע הזמן לנסות בחו"ל, זו ההחלטה החצי אגבית לפיה אם יש ריאליטי על מוזיקה ים תיכונית, נורא טבעי לצרף אליו ערבי. בינינו, הכל נשמע אותו הדבר. אתם בטח זוכרים איך ב"אהבה זה כואב" דנה מודן הסבירה להורים של אסי כהן שהם למעשה ערבים. שם זה לא עבר בשקט. כאן, משחילים להם את זה בחינניות ובלי שהם בכלל שמים לב - סאז הוא ערבי והיי, גם אתם מאותה השכונה. כולנו, בעצם. כל ישראל ערבים.
money, man, diamonds \ קריאה ניאו מרקסיסטית בשירה של אביבית בר זוהר
Let me introduce you
three things in my life
The money the man
The diamonds the diamonds the diamonds diamonds the diamonds
יש לך כסף בערמות וילה בריכה וכמה מכוניות
אותי זה לא מרשים אני רוצה בחור עם לב מדהים
כל היום חושבת עלייך רוצה לומר לך שאני אוהבת
ואתה תגיד לי אני אוהב אותך
call me fever
באקס שלי - דיווה
I'm a diva a diva diva
I'm I a diva a diva diva
רוצה בחור פשוט ולא עבדאי
שייכנס מהר אל תוך חיי
כשאני עוברת את הרחוב עוצרת
כולם אומרים לי די דיווה עד מתי
Money Man Diamond
"כסף, גברים, יהלומים". ברטרוספקטיבה לחייה של א. בר זוהר, אפשר לראות כיצד מוטיבים אלו נשזרים כחוט השני, מהולים ברפרורים לדיכוי פוסט פמיניסטי שבלט גם ביצירתו המיליטריסטית של ש. רגב "האהבה תנצח 2012" (טרילוגיית היהלומים הורודים).
call me fevar , היא זועקת לאהובה – "קרא לי קדחת" – אינדוקטרינציה תנ"כית מובהקת שאפיינה עבודות קודמות שלה, "דיוטי מוטי" למשל, ואת החתרנות המגדרית שראינו בביאנלה המדוברת "יום הולדת שלושים בביקיני ברשת מלונות פתאל".
"רוצה בחור פשוט ולא עבדאי", מדגימה לנו בר זוהר את שליטתה בשפה הארמית ומביעה זיקה ניאו מרקסיסטית אמיצה ומורכבת, הקושרת יחדיו יהלומים וגברים כפרקטיקה פיננסית שלילית בעידן הדה-טייקוניזציה.
ויצים: כמה קטנים ודי
אל תאמר "מתיו מקונוהיי נראה זוועה", אמור "מתיו מקונוהיי נראה כמו כל הסרטים האחרונים שלו".
רבקה מיכאלי הצטרפה ל"צינור לילה". כבוד, בהתחשב בכך שהאפליקציה הראשונה שהיא הכירה הייתה הגלגל.
מתחילים לשדר את "glee" בערוץ 24. אמן ליאה מישל תיכשל באודישנים ל"אייל גולן קורא לך".
עכשיו כשהטילים נופלים גם בתל אביב, אפשר כבר לשתות אספרסו בשקט?
נוט טו ממשלת ישראל: כשאתם מתחילים מלחמה בערב של "דייט בחשיכה", זאת מלחמה נגד כולנו.