אתר mako כבר מזמן ביסס את מעמדו כאתר התוכן הישראלי השלישי הפופולארי ברשת, וכעת שובר שיא בחשיפה.
על פי סקר TIM המתפרסם היום, בחודש פברואר רשם mako עלייה של 11% ל-42% חשיפה. השיא הקודם של האתר היה בינואר 2010 עם 40.8%. בכך גם שומר mako על המקום השישי במדד האתרים הפופולאריים בישראל.
גוגל יציב בפסגה עם 91.7% ומיד אחריו פייסבוק עם 72%. במקום השלישי אתר וואלה עם עלייה של 8% ל-67.2% בעוד ynet יורד ב-3% ל-58.3% במקום החמישי.
יוטיוב במקום הרביעי עם 65.2%, נענע 10 בשביעי עם 29.1%, לוח יד 2 במקום השמיני עם 28.2%, זאפ בתשיעי עם 27% ו-nrg מעריב רושם זינוק של 27% ל-22.8% במקום העשירי.
בקרב אתרי הכלכלה מוביל כלכליסט עם 14.7% במקום ה-15 על גלובס ודה מרקר, שמשיגים 14.1%. בגזרת הספורט מוביל אתר one עם 15.7% במקום ה-14 על פני אתר ספורט 5, שזוכה ל-13.6% במקום ה-20.