נציגים רבים מעולם הקריאייטיב והתקשורת בארץ, פקדו הבוקר את מתחם הסינמה סיטי בגלילות בכנס PROMAX BDA הנערך לראשונה בארץ לאחר שנים שבהן הוא נערך במקומות שונים בעולם. היוזמה היא תולדה של תכנון ממושך בשיתוף עם "קשת", במטרה למקצע ולחבר את התעשייה בישראל לתעשייה העולמית. בכנס, שנקרא Tel-Aviv Creative Clinic, לקחו חלק כ-20 מחלקות פרומו בערוצי הברודקאסט וגופי השידור השונים בארץ, ביניהם: קשת, רשת, ערוץ 10, הערוץ הראשון, Yes , Hot, ערוץ 9 ורבים נוספים

כנס פרומקס (צילום: עודד קרני)
לי האנט, מבכירי אנשי הטלויזיה בעולם|צילום: עודד קרני


 
מלבד המינגלינג המתבקש והרצאות לאורך היום, שיא האירוע היה הרצאתו של לי האנט, מבכירי אנשי הטלוויזיה בעולם והמומחה המוביל בתחום תכנון וקידום המדיה. הרצאותיו מבוקשות ברחבי העולם ונחשבות לגולת הכותרת של הכנס העולמי במשך שנים. בין לקוחותיו נמנים: FOX , DISCOVERY, DISNEY, ABC, COMEDY CENRTAL  ועוד. האנט הרצה על מצב הפורמואים בארה"ב בהרצאה מרתקת במיוחד. בהמשך הכנס זכו האורחים לצפייה בפרומואים הכי טובים של השנה מרחבי העולם. את ההרצאה ניתן לשמוע גם באתר של האנט.

  PROMAX BDA  מקיים מדי שנה את הכנס המקצועי הגדול מסוגו בעולם בתחום קידום תכניות, תכנון ושיווק מדיה. הארגון, שנוסד בארה"ב ב-1956, מאחד את אנשי המקצוע של זרועות הקידום בגופי השידור בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט וחברים בו מעל 3,000 גופי שידור המגיעים מ-70 מדינות. במסגרת הכנסים מתקיימת מדי שנה גם תחרות הנחשבת  ל"אוסקר של הפרומו" בארצות הברית ובאירופה.

כנס פרומקס (צילום: עודד קרני)
ירון גת, סמנכל קידום ופרומו של קשת |צילום: עודד קרני

כנס פרומקס (צילום: עודד קרני)
אבי ניר, מנכ"ל קשת|צילום: עודד קרני