ארה"ב עקבה בהתרגשות – טוב, לא ממש – בימים האחרונים אחרי הקרב בין רשת האופנה "אברקרומבי אנד פיץ'" לבין מותג חזק לא פחות, "ג'רזי שור".
מצד אחד, רשת אופנה ידועה ויאפית. מצד שני, חבורת גווידוס עם שיזוף מלאכותי ותוכנית ריאליטי מצליחה. הניצחון, במקרה הזה, לא הפתיע אף אחד.
הכל התחיל כשנודע ש"אברקרומבי" פנתה לכוכבי התוכנית, ובראשם מייק "דה סיטיואשן" סורנטינו, וניסתה לשחד אותם כדי שלא ילבשו את הפריטים שלה בתוכנית. הם אף הגדילו ועשו כשפרסמו הצהרה רשמית לתקשורת בעניין, ברצינות תהומית שגרמה לרבים להרים גבה.
"אנו מודאגים מאוד שהקשר של מר סורנטינו למותג שלנו עלול לגרום לנו נזק תדמיתי", נכתב בהצהרה. "אנחנו מבינים שלתוכנית יש מטרות בידוריות, אבל מאמינים שהקישור הזה מנוגד לאופי השאפתני של המותג שלנו ועלול להפריע לרבים ממעריצנו. לפיכך הצענו תשלום למייקל 'דה סיטיואשן' סורנטינו ולמפיקי ג'רזי שור, כדי שהדמויות ילבשו מותג חלופי. הרחבנו את ההצעה גם למשתתפים אחרים בתוכנית, ואנחנו מצפים לתשובה מהירה".
מנכ"ל החברה, מייקל ג'פריס, סיפר על ההחלטה לשחד את הכוכבים: "בשישי האחרון הייתי עם קבוצה של חברים ומישהו בא אלי ואמר לי 'מייק, יש לי חדשות איומות ונוראיות. אתמול בערב בג'רזי שור, דה סיטיואשן לבש אברקרומבי'. ואז כולנו אמרנו, 'או, זה נורא, מה אפשר לעשות בקשר לזה' . ככה זה קרה. זה המצב ואנחנו פשוט נהנים מהעניין", הוא הוסיף.
אלא שפרסום ההצהרה התמוהה הזאת לא גורמת הנאה רבה לבעלי המניות של "אברקרומבי" – מיד לאחר פרסום ההצהרה, ערך המניות של החברה צנח ב-9%, כך פרסם האתר TMZ. למרות יוקרת המותג, "אברקרומבי" הפסידה בקרב ל"ג'רזי שור", או שהסנוביות שלה פשוט עלתה לה ביוקר. כך או כך, נראה שלמדו שם לא להתעסק עם דה סיטיואשן.