אחרי שכבשה את הטלוויזיה הגרמנית כשהנחתה בחודש האחרון את הריאליטי "Million Dollar Shooting Star", בר רפאלי בדרכה לכבוש גם את הטלוויזיה האמריקנית.
לרכילויות הכי מעניינות - הצטרפו ל-mako בידור בפייסבוק
בהודעה רשמית שיצאה הערב לכלי התקשורת בארה"ב נמסר, כי הדוגמנית הישראלית נבחרה להיות זו שתוביל השנה את הפרסומת של שרת אחסון האתרים "Go Daddy", שתשודר במחצית משחק הסופרבול ב-3 בפברואר.
על פי ההודעה, רפאלי נמצאת בימים אלה בלוס אנג'לס לקראת צילומי הפרסומת לצד נהגת המירוצים דניקה פטריק. אורכה של הפרסומת צפוי להיות כ-30 שניות ותמורתה צפויה בר לשלשל לכיסה עשרות אלפי דולרים.
אם אתם מחובבי ליין ההלבשה התחתונה של רפאלי או תמונותיה מספורטס אילוסטרייטד, צפויה לכם אכזבה. על פי ההודעה, רפאלי לא צפויה לעלות על ביקיני או ביריות, אלא להצטלם בלבוש סטנדרטי.
"אני דוגמנית וטבעי שיתעניינו בגוף שלי", אמרה רפאלי עם פרסום הידיעה, "אני לא נמצאת כאן כדי לשכנע אנשים שאני אלברט אינשטיין הבא".
משדר הסופרבול (משחק הגמר בליגת הפוטבול) נחשב למשדר הנצפה ביותר בטלוויזיה האמריקאית, ובשנה שעברה אף שבר את כל שיאי הצפייה. חלקן של הפרסומות נחשב מרכזי לא פחות מהמשחק ומושקעות בהן מאות אלפי דולרים- הן על הפקת הפרסומות עצמה והן על תשלום זמן המסך, שנחשב ליקר ביותר.
מה שאומר, שאם מישהו בארה"ב עדיין לא מכיר את הסופרמודל הישראלית, הוא בטוח יכיר אותה ב-3 בפברואר. אל תשכחי לשמור מקום ביציע לחבר החדש עדי עזרא.