גווינת' פאלטרו השיקה את עצמה מחדש בשנים האחרונות ככוהנת לייף סטייל ומיניות חופשית, כשהיא גורפת סכומים לא קטנים מהמותג המצליח שלה, Goop. אחרי שהיממה את הגולשים עם ויברטור עשוי זהב ב-24 אלף דולר, ועם נרות בניחוח וגינה שעלותם 75 דולר, הכוכבת השיקה לאחרונה באתר שלה חיתולים במחיר שערורייתי - וכעת היא מסבירה.
לפני ימים בודדים פורסם באינסטגרם של המותג, המוצג החדש שלהם - חבילה של 12 חיתולים לתינוקות ב-120 דולר (שהם 408 שקלים חדשים). "הכירו את החיתול", נכתב בעמוד האינסטגרם של המותג. "החיתול החד פעמי החדש שלנו מרופד בצמר אלפקה בתולי ומאובזר באבני חן ענבר, הידועות בתכונות הניקוי הרגשי העתיקות שלהן. החיתולים מגיעים בניחוח של יסמין וברגמוט".
המוצר החדש של פאלטרו הצליח לעורר סערה לא קטנה ברשת, כשהגולשים המבולבלים התקשו להבין את תג המחיר היוקרתי. שעות אחרי פרסומו, Goop הוציאו סרטון נוסף בו פאלטרו הסבירה את מטרת הפרסום - של מוצר פיקטיבי לחלוטין. "רצינו להתחיל שיח על המחיר המוגזם של חיתולים", מסרה החברה. "למרות שברור כמה הם נחוצים, ב-33 מדינות בארצות הברית הם לא מקבלים יחס של מוצר חיוני. יש עליהם מיסים שזהים למיסים שיש על מוצרי יוקרה, שמעלים את המחיר שלהם ב-1.5-7 אחוזים".
"אם מעצבן אתכם שמתייחסים לחיתולים כמו מוצר יוקרתי, אתם אמורים להתעצבן כשהמיסוי שלהם הוא כמו של מוצר יוקרתי", נכתב. "תמחרנו את החיתול ב-120 דולר כי זה המחיר השנתי שמשפחה מוציאה על מס על חיתולים. לא מעט משפחות מוצאות את עצמן בקושי כלכלי בעקבות המיסוי. תרמו ל-Baby2Baby כדי לספק חיתולים, תחליפי חלב ומוצרים אחרים שכל משפחה צריכה".