עם 900 מיליון דולר שהרוויחה ממותג האיפור שלה, כל העולם מדבר על קיילי ג׳נר השבוע, לאחר שנחתה על השער של מגזין פורבס בתור האישה הצעירה ביותר להפוך לכמעט-מיליארדרית בזכות עצמה. המילים ״בזכות עצמה״ הצליחו לבלבל, שלא לומר להרגיז, לא מעט אנשים.

 

טכנית זה נכון, מכיוון שקיילי השקיעה הון עצמי בהקמת החברה והיא מנהלת אותה בעצמה. מצד שני, את ההון העצמי הזה היא הרוויחה בזכות תוכנית הריאליטי, בה היא משתתפת מאז שהייתה ילדה, וקריס ג׳נר כמובן הייתה מעורבת בכל צעד ושעל בהקמת החברה הזאת. עם משפחה עשירה, גב כלכלי חזק ומעמד סלבריטאי, הרבה פחות קשה להגיע להישגים כאלה.

it’s our 8 year anniversary

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

אבל יש מי שלקח את זה לשלב הבא, עם אחת הבדיחות המוצלחות שראינו לאחרונה - העיתונאי ואושיית הרשתות החברתיות ג׳וש אוסטרובסקי, שידוע יותר בתור ״היהודי השמן״, החליט להקים קמפיין מימון המונים עבור קיילי, כדי לדחוף אותה לעבר מיליארד הדולר ולעזור לה להפוך למיליארדרית הצעירה בעולם. בכל זאת, רק עוד מאה אלף דולר, היא כל כך קרובה!

״אני לא רוצה לחיות בעולם בו לקיילי ג׳נר אין מיליארד דולר, זה שובר את הלב״, כתב אוסטרובסקי בתיאור הקמפיין, והחלק הטוב ביותר? הוא כבר הצליח לגייס כסף. יש מי שמוכנים לתרום סכום קטן רק עבור פאנץ׳ ליין, ועם הרבה תרומות צנועות של 5 דולרים (וגם אחת של מאה דולר), הקמפיין גייס עד כה כ-1200 דולר. לא ברור מה הוא מתכוון לעשות עם הכסף במידה ויגיע ליעד, אבל יש לנו תחושה שזה לא יקרה בין כה וכה. אתם תורמים?

thanks @voguemagazine ✨

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on