זה שבר רפאלי היא הצלחה בינלאומית זה כבר ברור, ולשם שינוי זה לא רק בגלל הבויפרנד ההוליוודי ליאונרדו דיקפריו. האישור הסופי התקבל בשבועות האחרונים, כשרפאלי נבחרה לככב על שער מגזין בגדי הים היוקרתי "ספורטס אילוסטרייטד", כיכבה בתוכניות של דיוויד לטרמן ואלן דג'נרס, ואף הייתה גם מרוחה על מטוס משלה.
אבל למרות ההישגים המרשימים, רפאלי לא נחה לרגע, ואם תעברו בימים הקרובים בכיכר הכי סואנת בניו יורק, טיים סקוור, תוכלו לראות את תמונת הענק של רפאלי כחלק מקפיין לחברת "HURLEY", אותה היא מקמפיינת. על זה נאמר - ללא מילים.