המצב הבטחוני שמשרה דאגה על רובנו פסח מעל ראשה של בר רפאלי ואנשי הפרסום של רשת ההלבשה אותה היא מפרסמת, או ככה לפחות הם רוצים שנסיק מהקמפיין החדש שלהם.

רפאלי, שהיא פרנזטורית המותג "הודיס" וגם שותפה בבעלות עליו, לא הסתפקה בסערת מעיל העור שעוררה אתמול. בקמפיין החדש של  החברה, שצולם טרם ההסלמה, היא מתגרה באומה שלמה ובמצב הבטחוני הרגיש.

בסרטון הקרקס בו מככבת רפאלי היא קשורה לגלגל אליו נזרקים סכינים, אותו חפץ חד שכולנו מאוד חרדים לפגוש ברחובות בחודש האחרון, ואנחנו שואלים - ציניות מתקדמת במיוחד או התעלמות תמימה מההתרחשויות לאחרונה?

עוד ב-mako סלבס:

אפשר היה להימנע מהטעות הספק "תמימה" הזו אם רפאלי ואנשיה היו בסך הכול לוקחים דוגמה מנינט טייב, שכיכבה גם היא בקמפיין שכלל סכין והוחלף במיידי בהתאם לנסיבות האחרונות.

בר רפאלי על סט קמפיין HOODIES-עונת סתיו-חורף 15-16 (צילום: עידו איז'ק)
צילומי הקמפיין הקודם לחברה|צילום: עידו איז'ק
_OBJ

mako סלבס בפייסבוקבטוויטר ובאינסטגרם