זה כבר שנים שנועה בני ונטע אלחמיסטר מתפקדות כשותפות והבעלים של מותג בגדי הים המוביל "בננהוט", ומעבר לניהול העסק הפורה עם שלל שיתופי פעולה וצילומי קמפיינים יחד - השתיים מציגות חברות טובה, קרובה ויציבה. מתחת פני השטח, יכול להיות שהחברות ביניהם עלתה על שרטון.

אם גם אתם כמונו נמנים בין העוקבים האדוקים של החברות הטובות, ודאי שמתם לב שבני פתחה במיזם חדש והשיקה לאחרונה את "מונה", המותג החדש שלה לבגדי ספורט מעוצבים. למרבה ההפתעה, את כל הליך ההשקה, המיתוג והצילומים למותג, נועה עשתה בלי אלחמיסטר, השותפה שלה משכבר הימים.

כזכור, גם נועה וגם נטע הן כוכבות רשת מובילות עם מאות אלפי עוקבים ושתיהן מודעת היטב לכוחה של הרשת החברתית ובכל זאת, כשנועה השיקה את המותג החדש שלה, מקורבים שמו לב שנטע לא עוקבת אחר עמוד המותג, לא שיתפה סטורי בנושא, לא הגיבה ולא פירגנה לחברתה הקרובה. סובבים לשתיים מספרים לנו שהדבר אינו מקרי, ושנטע לא אהבה את העובדה שהעסק הוקם בלעדיה.

מקורב מוסיף ומספר כי: "נטע ידעה שחוסר תשומת הלב שלה למיזם של נועה יצוץ ועדיין בחרה לא לפרגן, וזה אומר שאין לה בעיה שכולם ידעו שהיא התבאסה על נועה. נטע פשוט לא אהבה את זה שהיא עשתה את זה בלעדיה".

מהצד השני יש מי שמעיד כי הדבר רחוק מלהיות נכון והאמת היא שנטע מאוד מפרגנת לנועה. "המפעלים שמייצרים את בגדי הים של 'בננהוט' הם המפעלים של המותג החדש של נועה והתדמיתנים הם אותם אנשים. נועה התייעצה עם נטע לא מעט לפני הקמת המותג והסיבה שנטע לא פרגנה היא בכלל שיתוף הפעולה המקצועי שלה עם חברת ספורט מתחרה".

למרות הטיעונים משני הצדדים, אי אפשר להתעלם מהעובדה שכל החברות של נועה, מלבד אלחמיסטר, שיתפו את הבגדים החדשים של נועה ואפילו הצטלמו כשהן לובשות אותן. יש גם מי שמבטיח כי בין השתיים יש כרגע מתיחות, כזו שיכולה להחמיר או להתאדות ולהיעלם. רק ימים יגידו.

 

מנועה בני נמסר בתגובה: "ה‏אהבה וההצלחה שלי ושל נטע לא תלויה בלייק או עוקב. כל הצלחה שלה או שלי היא גאווה בשבילנו".

 

 

מטעמה של נטע אלחמיסטר טרם התקבלה תגובה עד פרסום הידיעה.