לכולם היה ברור שזה רק עניין של זמן עד שנטע ברזילי תככב כפרזנטורית ראשית של חברה, אבל לא היה ברור איזו הצעה תמשוך את נטע הכי הרבה ותוביל אותה לחתום על חוזה. עכשיו זה רשמי ונטע בחרה להוביל את הקמפיין עבור חברת "פרטנר TV".

לפי מקורבים, ברזילי קיבלה לא מעט הצעות בשבועות האחרונים, זמן קצר אחרי שהיא כבשה את אירופה עם השיר "TOY" ואף זכתה במקום הראשון באירוויזיון בפורטוגל. נטע כבר הצליחה למקם את עצמה כאחת הכוכבות הגדולות בישראל ולאחר התלבטות, סינון ובחינה של כל האופציות, הוחלט כי ברזילי תוביל קמפיין פרסומי ראשון עבור חברת פרטנר.

הקמפיין, שתוכנן בפרטנר  בסודיות בשבועות האחרונים, כולל עיבודים מקוריים של ברזילי המשלבים פסי קול ומשפטים אייקוניים מתוך סדרות מקוריות של נטפליקס. לברזילי היה חלק פעיל בקריאייטיב שהפקתו נעשית גם בישראל וגם בחו"ל.

ברזילי?

"מרגש וכיף לשתף פעולה עם נבחרת כל כך מוצלחת ולראות איך הרעיונות המשותפים שלנו הופכים למציאות טלוויזיונית".

Soon on stage! @zurichpride !! I'm wearing @stellaandlori ! Happy pride!!

A post shared by netta barzilai (@nettabarzi) on

Sardinia you are something else <3 I'm wearing @stellaandlori Off to Zurich !

A post shared by netta barzilai (@nettabarzi) on