משרד התיירות עולה בימים אלה עם קמפיין פרסום עולמי לעידוד התיירות הנכנסת לישראל, קמפיין שיכלול סרטון בכיכובה של הדוגמנית שיר אלמליח שעולה בטלוויזיה וברשותות החברתיות באינטרנט, וכן מודעות, שלטי חוצות, שלטים ובאנרים. עלות הקמפיין כולו היא 40 מיליון שקל, 12.5 מיליון מהם מוקצים לפרסום בטלוויזיה ובאינטרנט. 

הקמפיין, תחת הסלוגן "Two Cities One Braek", בוצע עבור משרד התיירות על-ידי לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ), והוא מבקש לעודד כאמור תיירים להגיע לישראל ולבקר בתל-אביב ובירושלים לסופ"ש ארוך - "שתי ערים במחיר אחד" במרחק של כ-4 שעות טיסה מאירופה.


אלמליח, שההתקשרות של משרד התיירות איתה אושרה בוועדת המכרזים של לפ"מ (לא נדרש מכרז), מבליטה בסרטון את הייחודיות בשתי הערים הישראליות - חיי הלילה וחופי הים בתל-אביב (לבושה בביקיני קטנטן שיסייע להעברת המסר כנראה), ואת האתרים העתיקים והקדושים בירושלים. את שכרה של אלמליח בעבור הקמפיין משרד התיירות לא היה מוכן לחשוף. 

הקמפיין מיועד בעיקר לתיירים מאירופה, והוא ישודר במגוון שפות במדינות רוסיה, אוקרינה, גרמניה, אנגליה, צרפת, הולנד, איטליה ספרד ושבדיה.

"במרחק של כ-4 שעות טיסה ניתן לקבל גם את תל אביב - על חופי הים השמשיים, חיי הלילה, המסיבות המסעדות וכו' - ובמרחק פחות משעה גם את ירושלים על אוצרותיה התרבותיים, ההיסטוריים, הקולינריה המדהימה, השווקים האתניים וכו'", נמסר ממשרד התיירות.

שיר אלמליח (צילום: אביב חופי)
בואו תיירים, כיף אצלנו|צילום: אביב חופי

מקור

mako סלבס בפייסבוקבטוויטר ובאינסטגרם