נעמה קסרי, פוראבר דמות שנויה במחלוקת. הפעם על הפרק עומדות טענות קשות כלפי זוכת "הישרדות" על הונאה וזיוף בליין האודמים אותו השיקה לאחרונה. אחרי חודשים ארוכה של עבודה, כשבמהלכם חיכתה לספק מורשה מסין שיספק לה אריזה דומה לזו של כריסטיאן לובוטן, אחד מהמעצבים האהובים על קסרי וכזה שבוודאי אינו נגיש למי שאינם משתייכים לעשירון העליון ולמעלה ממנו.

אחרי מספר חודשים זו קיבלה את האריזות והעבירה אותם למפעל בראש העין, זה שמייצר עבורה את האודמים והשיקה אותם למכירה, עניין שלא עבר בקלות לסדר היום של צרכני האיפור, בפרט בקבוצת "מכורי איפור אנונימיים" שם שמה של קסרי הועלה שוב ושוב כמי שמרמה את לקוחותיה.

מכאן העניין התפתח לעמודי פייסבוק שונים וקבוצות איפור סגורות בהן נטען כלפי קסרי כי זו אינה מייצרת את האודמים אלא קונה חיקויים זולים ומוכרת אותן במחיר מופקע. ואם זה לא מספיק, חלק מהמתלוננים הרחיקו לכת ואף ניסו ליצור קשר עם עורכי הדין המייצגים את המותג ושלחו מסרים מאיימים לקסרי.

אתם כבר מבינים לאן זה מתפתח, נכון? קסרי לא התכוונה לשתוק והגיבה לכל אותם מתלוננים ומתלוננות בעמוד הפייסבוק שלה. "פוסט זה נכתב לכל הצדיקות וחסידות אומות העולם למיניהן והמבינות כל כך בזכויות יוצרים ושות'", החלה קסרי את המניפסט שלה.


"למרות נסיוני הרב במדיה התקשורתית בשנים האחרונות, אודה ואומר כי כל דבר שנכתב ונאמר עדיין לא נעים מעיני ואני מאמינה כי רבים כמוני שכן השתדלו לפתח חוסן מנטלי ורגשי, עדיין מרגישים צביטה קלה בלב כשנתקלים ברוע לב טהור.

בימים האחרונים מתחולל סביבי מחול שדים מטורף בעקבות השקת הליפסטיק החדש שלי. כן, שלי! אני מתביישת בכן, אותן נשים שמנסות ללגלג על עבודתי הקשה. כל 'חטאי' היה שרציתי לפרגן ולפנק את הלקוחות שלי במוצר שהן לא יתבקשו לשלם עליו כסף רב, וייהנו ממוצר איכותי (ואגב, מי שרוצה שתבוא לראות את כל האישורים הנדרשים לעמידה בתקן המתבקש בהכנת ליפסטיק).

רובנו הרי לא יכולים להרשות לעצמנו לרכוש את הדבר האמיתי וזה בסדר! אין מותג אופנה, איפור וכו' שאינו מקבל השראה ממותג אחר, הרי בינינו, רק אחד המציא את הגלגל. ואוי לנו אם קוקו שאנל הייתה צריכה לתבוע את כולם על 'שמלה קטנה ושחורה'.

לידיעתכן: זיוף הוא כל דבר שמתחזה להיות מה שהוא איננו באמת, ואשר נעשה לשם הונאה. מה שעשיתי לחלוטין אינו נקרא זיוף, ובטח לא הונאה! מי שיש לו תקציב לקנות את הדבר האמיתי, למה לא?! אולם כיום, כשההעתקים כמעט זהים למקור והטרנדים מתחלפים במהירות האור, האם יש בכלל טעם להשקיע ים של כסף בדבר האמיתי? ואגב, תודה לכן! מכירת השפתון בימים האחרונים עלתה בקצב מטורף, הזמנתי מלאי נוסף ובצבעים חדשים".

 

נעמה קסרי ובתה (צילום: מתוך האינסטגרם של נעמה קסרי)
"אוי לנו אם קוקו שאנל הייתה צריכה לתבוע את כולם"|צילום: מתוך האינסטגרם של נעמה קסרי

mako סלבס בפייסבוקבטוויטר ובאינסטגרם