כמו רבים מאיתנו, גם הסלבס עוברים חוויות קניה מאכזבות ומרגיזות, ואת הנסיון האישי והמעצבן של מגישת החדשות אושרת קוטלר עם רשת האופנה sacks, היא החליטה לחלוק עם אוכלוסיית הרשת החברתית והעולם כולו, למעשה.
אך לאחר מכן דברים הסתבכו - "יומיים אחרי התרחבו הסוודרים בשתי מידות, חלפו עוד יומיים ואז נולדו להם כדורי צמר קטנים ומטרידים שהתפזרו לכל עבר. אחרי כביסה אחת (ביד כמובן ובמים פושרים) הסוודר היקר איבד צורתו כליל."
"פניתי חזרה לSacks, זה לקח כמעט חודש, עד שמצאתי את הזמן להשתרך בפקקים אל הקניון החדש בכפר סבא. אחרי שעה מתסכלת בתנועה, הגעתי קיצרת נשימה לחנות, רק כדי לגלות שברשת הנחשבת לא מאמינים למראה עיניים, גם לא לתלונת הלקוח. צריך לשלוח לבדיקה, זה יקח עוד זמן, ואני אצטרך להשתרך שוב בפקקים כדי לקבל תשובה- היה, או לא היה."
לבסוף, קוטלר המתוסכלת פונה אל החברה כשהיא מאוכזבת לחלוטין: "חברת Sacks יקרה, הריני מודיעה לכם חגיגית. שימרו את הסודרים לעצמכם, קחו גם את הכסף, אינני חפצה בו. אם נראה לכם הגיוני שהקונים שלכם צריכים לרדוף אחריכם גם כאשר אתם מוכרים תוצרת פגומה במחיר מופקע. עדיף כנראה פשוט להמנע מכם. לא אקנה יותר ב Sacks. לא רק האיכות ירודה, גם השירות".
עוד ב-mako סלבס:
- קלאס או קרקס: דרגו אם הסלבס באמת יפים ונכונים
- בית המשפט הרשיע את אלי טביב ודנה אשכנזי
- בדרך למשפט: יוכי ולינור מציגות חזית מאוחדת
דניאלה רייבנבך, דוברת סאקס מוסרת:
"לפני כחודש ימים (ה – 13.12) רכשה אושרת קוטלר 2 סריגים בצבעים שונים, בסניף סאקס, בכ"ס. ע"פ נהלי החברה ובדומה לכל רשתות האופנה האחרות בארץ ובעולם, כאשר לקוחה מחזירה מוצר, לאחר שהשתמשה בו ואף עבר כביסות וייבוש, מקובל שיעבור לבדיקת מעבדה.
ראוי לציין כי מדובר בסריג שנמכר מתחילת העונה, זכה להצלחה רבה ונמכרו ממנו למעלה מ – 1,000 סריגים זהים בארץ ובעולם, לשביעות רצונן המלאה של הלקוחות ומבלי שהתקבלה על הסריג אף תלונה. המוכרת, סטייליסטית בת 23, מיותר לציין שאינה מהנדסת טקסטיל, פעלה ע"פ הנהלים המקובלים בסאקס וברשתות האופנה המובילות והפנתה את גברת קוטלר, למנהל המעבדה. מנהל המעבדה, לא זיהה שמדובר בעיתונאית ואושיה טלוויזיונית ונהג בקוטלר, כאחד האדם.
לצערנו, לאחר שמנהל המעבדה הבטיח לגב' קוטלר שמיד לאחר הבדיקה הכסף ישלח עד לביתה, או יזוכה באמצעות כרטיס האשראי שלה, אינה קיבלה את תשובתו. רשת סאקס תשמח להמשיך ולשרת את לקוחותיה נאמנה בארץ ובעולם עוד שנים רבות".
אושרת קוטלר מסרה:
"סאקס אכן החזירו לי את כספי יום אחרי שעלה הפוסט הזה, אבל אני רחוקה מלהתרגש. זה קרה אך ורק בגלל שאני עיתונאית. אף אחד אחר מצרכני הרכשת שנפגעו לא קיבל את אותו היחס. בניגוד לדבריהם, הנוהל הזה לחלוטין לא מקובל בעולם. כן, הוא מקבל במספר רשתות נוספות בארץ.
מנהל המעבדה לחלוטין לא הבטיח לי זיכוי טלפוני, אלא דרש ממני להגיע לחנות. אין לי שום בעיה עם הצורך להעביר את המוצר בדיקה, ולו היו מציעים לי זיכוי טלפוני, הפוסט הזה לא היה נולד בכלל. אני לא חושבת שהצרכנים צריכים להטריח עצמם פעמיים לחנות כשהרשת שבה קנו מוכרת להם מוצר פגום. שהרשת תתאמץ. ראוי שסאקס ישנו את איכות השירות שלהם".