לאחר שכבשה את הרשת כדנית זמרת החתונות ולאחר שהופיעה בחוות בריאותא, מגיעה דנית להצלחה בינלאומית אך מגלה כי חו"ל זה לא הוליווד.
לאחרונה זכה קמפיין "ברנפלקס דנית בחוות בריאותא" בפרס "קקטוס הזהב 2015", הפרס הנחשק בתחרות הקריאייטיב של משרדי הפרסום בישראל, שהוענק למשרד הפרסום באומן בר ריבנאי. שני הסרטים הקודמים של ברנפלקס- "דנית זמרת החתונות" ו"דנית בחוות בריאותא" זכו ללמעלה מ-2 מיליון צפיות ביוטיוב.
"ההצלחה של הקמפיין נובעת משילוב של קריאייטיב מנצח וההזדהות עם התובנה שקשה למצוא אוכל שהוא גם טעים וגם מאפשר אורח חיים מאוזן", אומר יונתן אלבום מנהל שיווק דגנים ביוניליוור ישראל, "השילוב של הומר ומוצר מוצלח הובילו לקמפיין פופולארי והצלחה עסקית".