מה הייתם אומרים אם היינו מגלים לכם שכדי להצליח יותר באתרי היכרויות, אתם לא צריכים להיראות חטובים ויפים יותר, אלא פשוט לדעת באילו מילים להשתמש? אתר היכרויות אמריקאי פופולרי בשם Zoosk, לו 40 מיליון משתמשים ומשתמשות רשומים, ערך מחקר כדי להבין מה מחפשי האהבה והזוגיות בין כתליו צריכים לעשות כדי להצליח יותר. חוקרי האתר ניתחו פרופילים שונים ובדקו את רמת הפופולריות שלהם, שכללו בדיקה של כמות ההודעות שנשלחו, הסתכלות של אחרים בפרופילים שלהם ועוד. אז מה הסודות הגדולים של הפרופילים המצליחים?

המילים שיביאו לכם הכי הרבה כניסות:

במקום השלישי: "צחוק" - מילה חיובית שגורמת לתחושה נעימה. שימוש מומלץ: "אני אוהבת לצחוק, והרבה!"

במקום השני: "כנות" - תכונה חשובה ומוערכת. שימוש מומלץ: "אני מאמין שכנות היא הבסיס לקשר מוצלח"

במקום הראשון: בריאות - כיוון שאנשים רוצים להיות עם אנשים בריאים או שחשובה להם הבריאות. שימוש מומלץ: "אני מאמינה באורח חיים בריא"

יחד עם המילים ה"טובות", יש גם כמה מילים או ביטויים שפחות יעשו את העבודה, ועל פי המחקר יגרמו לירידה בכניסות לפרופילים של המשתמשים האלה. הנה המילים שיפגעו לכם בסיכויי ההצלחה:

נינוח/נוחות - מצביעות על חוסר רצון להתאמץ עבור בן הזוג. אנשים שכתבו אותן בפרופיל קיבלו 50 אחוז פחות הודעות. אמביציוזיים/שאפתיים - קיבלו 38 אחוז פחות. אנשים שציינו את עבודתם - קיבלו 10 אחוז פחות הודעות. אנשים שכתבו שהם מחפשים קשר רציני, קיבלו 10 אחוז פחות הודעות, וזה נתון די מבאס אבל גם לא ממש מפתיע אם נהיה כנים. מה שעוד לא כדאי לכתוב זה שאתם מחפשים "משהו בקטנה" או "משהו קליל", כיוון שאנשים שכתבו את זה בפרופיל קיבלו 2 אחוז פחות הודעות. כמו כן אם חשבתם שלספר על התחביבים שלכם יגרום לעניין מהצד השני, אתם טועים. אנשים שציינו שהם אוהבים מוזיקה קיבלו 26 אחוז פחות הודעות, ומי שכתבו שהתחביבים שלהם הם ספרים, קיבלו 18 אחוז פחות הודעות.

אבל לפני שאתם רצים לעדכן את הפרופיל באוקייקיופיד, זכרו שהמילים הללו אולי מרתיעות חלק מהמשתמשות והמשתמשים, אבל אתם מעבירים מסר מסוים כשאתם כותבים אותן. יש אנשים שמחפשים אנשי מוזיקה או ספרים, אז אל תמהרו לשנות את עצמכם כדי לקבל יותר פניות. אמנם מומחי האתר ציינו שככל שתחשפו על עצמכם פחות, כך תקבלו יותר פניות (כיוון שתיראו לאחרים יותר מסקרנים ומסתוריים), אבל כמו שלמדנו מהחיים, פעמים רבות זה לא עניין של כמות – אלא של איכות.

עוד ב-mako דייטינג: