רגע לפני שהעונה הרביעית של "משחקי הכס" תעשה את דרכה אל הארכיונים (הפרק האחרון ישודר הערב, שני, ב-22:00 ב-yes oh וזמין גם ב-VOD), כדאי שתכירו את אחד האנשים שאחראים על חלק מרכזי בחוויית הצפייה שלכם. האמת היא שיותר נכון יהיה לומר "חווית השמיעה שלכם". בין אם מדובר במאפיינים בולטים פחות (שליפת חרב מנדן) או יותר (התפצחות פרצוף), כל אחת מהפעולות בסדרה מלווה בסאונד אופייני שעליו אחראי האמן ג'פרי ווילהויט.
בכל פעם שאחת הדמויות מקיזה דם מדמות אחרת, מה שאתם שומעים על המסך הוא קול של סמרטוט שהושרה במים ונסחט בכוח. כדי לדמות את מה שנשמע לכם כמו אנשים מקיימים יחסי מין, מקליט ווילהויט את עצמו מכה על החזה או על הירך, "העוצמה תלויה בכמה אינטנסיבי הסקס", הוא מסביר בראיון ל"ואניטי פייר". כל פרק דורש מווליהויט (והעוזר היחיד שמסייע לו) שלושה ימי עבודה תמימים. "כשאנחנו מסיימים את העבודה, זה נראה כאילו מישהו פרץ לנו לחדר. הכל זרוק, הרס בכל פינה", הוא מסביר.
אם לא ראיתם את פרקי העונה הרביעית (עד פרק 9) אתם מוזמנים להפסיק את הקריאה כעת. ספוילרים בהמשך. ווילהויט חושף בראיון כמה מהקולות שעמדו מאחורי סצנות מפתח בעונה הזו. "במוות של ג'ופרי ממש חיפשנו דרכים להעצים את הרגע. הלכנו לספרייה שלנו ומצאנו אישה שעושה חיקוי של תינוק נחנק. משום מה זה התאים לרגע הזה כי היא השתמשה בקול נמוך במיוחד. זאת הייתה האנחה האחרונה ששומעים לפני שג'ופרי מת".
"סצנת המוות של אוברין הייתה קשה במיוחד", מסביר ווילהויט, "שילבנו בתוכה 10 עד 12 קולות שונים במקביל. הרבה מזה היו דברים שעשינו במיוחד כמו מעיכה של פירות. יש גם קול של עצם נשברת, שיצרנו בעזרת עוף שקנינו בשוק".