אפשר לומר הרבה דברים על הסדרות של MTV, אבל דבר אחד אי אפשר לקחת מהן: תחושת ההתקדמות. בתחילה התמקדו סדרות הריאליטי בצעירים מאוהבים, אחר כך עברו לצעירים בבגדי ים מינימליים על החוף ועכשיו הגענו לשילוב האולטימטיבי: צעירים בביקיני שמחפשים אהבה בבגדי ים מינימליים. או כפי שהרשת מעדיפה לקרוא לזה: "?Are You The One"

הריאליטי החדש, ששודר לראשונה לפני שבועיים, מנחית 20 משתתפים (10 בחורים ו-10 בחורות) בוילה על קו החוף של הוואי, במה שמוגדר כאתגר הזוגיות הגדול ביותר אי פעם. המתמודדים עברו שורה ארוכה של מבחנים ובדיקות שקבעו כי כל אחת מ-10 היפהפיות מתאימה באופן מדעי לאחד מ-10 החתיכים. הקאץ'? הם כמובן לא יודעים מי מבין העשרה הוא האחד ועליהם לגלות זאת בעצמם. בסוף כל שבוע, בו יקיימו המתמודדים שורה של משימות, יהיה עליהם לנחש מי מתאים למי. אם יצליחו לעשות זאת באחד מעשרת השבועות בהם תשודר הסדרה, יזכו כולם להתחלק בסכום של מיליון דולר.

שני פרקי הסדרה ששודרו עד כה יצרו הרבה עניין סביב הפורמט החדש, בעיקר מכיוון שגם הצופים, כמו המתמודדים עצמם, צריכים לנחש מי הם הזוגות המתאימים. בניגוד למתחרים, שלא יקבלו שום עזרה בדרך, הצופים בבית זוכים לרמזים מדי פרק שאמורים לקרב אותם לנחש את הרצף הנכון. בלוג התוכנית חשף השבוע מיהו הזוג הראשון שנועד להיות יחד. בשני הניסיונות שחלפו לא הצליחו המתמודדים לנחש מי מתאים למי, מה שמותיר אותם עם שמונה ניסיונות נוספים לפני שהמיליון בורח מבין הידיים.

are you the one (צילום: MTV)
מחפשים אהבה ומיליון, משתתפי התוכנית|צילום: MTV
"זה שילוב של 'הרווק', 'The Real World' ו'האח הגדול'", סיכמו בביקורת אוהדת ב-Entertainment Weekly, שם מחכים כבר בקוצר רוח לפרק הבא. בתור מדינה שבה חופים ואנשים בבגדי ים הם עניין די נפוץ, נשאר רק לקוות שבקרוב כל האושר הזה יגיע גם אלינו.