איזה חמודים קסטרו, סופר מתחשבים. הם כנראה חששו שעברנו את 2013 בלי להבין את עומק תופעת הטוורקינג, אז החליטו לספק לנו כמה נענועי ישבן שנראו כאילו נלקחו מהקליפ הכי ונילה של גרוב ארמדה בנייניטיז. מה שהם שכחו לציין הוא שטוורקינג מזוהה דווקא עם נשים אחרות לחלוטין מהפרזנטורית הדקיקה שלהם, כאלו שהמיניות השחורה שלהן כנראה לא ממש רצויה בצורה הגולמית שלה בתוך הג'ינסים הצמודים והחדשים.
וזו עוד נקודה מעצבנת שחשוב לדבר עליה. בקסטרו יודעים שגל גדות רזה, הם יודעים שרוב השיח סביבה מתרכז במערכת העיכול שלה, והפרסומת החדשה מוכיחה שהם עושים ניצול ציני באנטגוניזם שגדות מעוררת. צריך לחיות בעולם מקביל כדי לחשוב שביקורות בסגנון "טוורקינג הוא לאנשים עם תחת וגל גדות רזה מדי", לא יגיעו מיד עם השקת הקמפיין. בכך קסטרו רק ממשיכה את שיח ההחפצה. גל גדות, אגב, עוד יוצאת טוב יחסית, בכל פריים אפשרי נראות לידה בנות שמענטזות מבלי שנראה את הפנים שלהן (כי למי אכפת?). קסטרו רוצים אחד משניים: או שתתחרמנו מהישבנים המקפצים מבלי לשים לב שהם מחוברים לגוף, או שתתעצבנו מכמה היא רזה. בכל מקרה, כולם מנצחים. חוץ מהמין הנשי.
הטרגדיה הגדולה של הטוורקינג היא העובדה שהפריצה שלו למיינסטרים הגיעה רק בזכות לבנה רזה, ובזה קסטרו לא באמת שונים. אי אפשר לדבר על טוורקינג, בלי להרגיש ניחוח של גזענות. כדי שמשהו יגיע לקהל הרחב הוא צריך לכלול בחורה לבנה שעושה בלדות פופ, כי למה ציפיתם? שבקסטרו ינסו למכור לכם בגדים באמצעות ניקי מינאז'? דוגמניות שחורות עובדות אחלה כעלה תאנה של תחרויות מיושנות סטייל מלכת היופי. בחדרי חדרים יספרו לכם שאף קונה ישראלית ממוצעת לא רוצות להזדהות עם בחורות כהות. הן עדיין רוצות להאמין שהן גל גדות.
ואגב גל גדות, גם היא מצליחה לאכזב. בעקבות הצילומים של "באטמן נגד סופרמן" היה ראוי שהיא תפתח קצת פאסון, לא כל קמפיין מצדיק נענוע ישבן מיושן. אחרי הכל, לא משנה אם רזה או שופעת, "וונדר וומן" היא קודם כל אישה חזקה. גל גדות, כנראה, קצת פחות.