האמת? פלא שלקח לזה כל כך הרבה זמן לקרות. החיפוש הבלתי פוסק אחרי כוכבים חדשים בעולם הריאליטי, עולה מדרגה עם פרויקט ראשון מסוגו אותו יובילו יוטיוב וחברת ההפקות של סיימון קאוול. קאוול, אחד האחראים הבולטים ליצירתם של מותגי ענק כמו "אמריקן איידול" ו"אקס פקטור". קאוול צפוי לבחון במהלך 12 החודשים הבאים כישרונות חדשים מכל רחבי העולם, בפלטפורמה שכבר הביאה לעולם שמות כמו ג'סטין ביבר ורבקה בלאק.

"The You Generation" שתושק מחר (רביעי) בראיון מיוחד של קאוול עם חברי להקת "וואן דיירקשן", אותם גילה בעצמו, תזמין גולשים מ-26 מדינות להעלות קטעי וידאו בהם הם מציגים את הכישרון שלהם. טווח הכישרון בלתי מוגבל משירה דרך ריקוד ועד בישול. 52 תכניות שבועיות בלעדיות יוקרנו בערוץ מיוחד שהוקם באתר הפופולארי, והתכנים בו יתורגמו ל-15 שפות.

"כל מתמודד יוערך על ידי מומחים לכשרונו הייחודי", נמסר בהודעה לתקשורת מטעם יוטיוב, "הפיינאליסטים ייבחרו מדי שבועיים, והמנצחים יוכרזו בכל יום שישי שני בחודש". הפרס למנצחים צפוי להיות סכום כסף גדול (אותו מסרבים בשלב זה לחשוף), וכמובן חשיפה בינלאומית חסרת תקדים בהיקפה. המנצחים של כל התחרויות יתמודדו לבסוף בגמר גדול.

במקרה שתהיתם, ישראל היא אכן אחת מ-26 המדינות הכלולות במסגרת התחרות, כך שסביר להניח שנראה בקרוב גם מתחרים כחול-לבן בתחרות.

>> בואו לעמוד הפייסבוק שלנו