ובדיוק כשנראה שהסערה בהוליווד סביב הטרדות ותקיפות מיניות מתחילה לשכוך (או לפחות להפוך לנושא מטופל שעבר לסדר היום), הכותרות סביב וודי אלן רק הולכות ומצטברות. לאחר הצהרות מצד לא מעט כוכבים הוליוודיים על כך שלא ימשיכו לעבוד עם הבמאי המואשם בתקיפה מינית, או יתרמו את הכנסותיהם מסרטיו לאגודות שונות, מי שממשיך לדבוק בעמדתו ולתמוך בו הוא אלק בולדווין, שכעת יוצא נגד מי שהייתה לבתו המאומצת של אלן, דילן פארו.

הרקע בקצרה, למי שפיספס: בתו המאומצת בת ה-32 של אלן, דילן פארו, האשימה אותו כבר לפני שנים כי בהיותה בת 7 בלבד תקף אותה מינית בביתם, וזאת בנוסף לכך שהבמאי המפורסם נשוי מזה שנים לסון-יי פרווין, בתה המאומצת של מיה פארו (שעל פי השמועות - ניהלה מערכת יחסים עמו עוד מאז שהייתה נערה צעירה, ללא ידיעתה של מיה). אלן ופארו נפרדו ב-1992, לאחר שהאחרונה מצאה תמונות עירום של סון-יי (אז בת 21) בדירתו. 

עם הצפת גל ההטרדות המיניות שנחשפו וצמיחתה של תנועת METOO#, רבים תהו כיצד שמו של וודי אלן הצליח למצוא את עצמו מחוץ לרשימת הבכירים בהוליווד שהואשמו בתקיפות מיניות - ובראשם דילן, שהתראיינה בנושא לא מעט פעמים. זאת בעוד הבמאי, כמובן, הגן בעבר על הקשר שלו עם אשתו ואף הכחיש את טענותיה של דילן לגבי ניצול. 

מי שבוחר לא ליישר קו עם הקולגות שלו לתעשייה הוא בולדווין, שממשיך להתעקש לסנגר על אלן באופן פומבי בכל פעם שמוזכרות ההטרדות המיניות בהן מאשימה אותו פארו. לאחרונה השחקן פירסם רצף ציוצים בהם הוא מכנה את ההאשמות שלה "לא הוגנות ועצובות", באומרו: "האם זה אפשרי לתמוך בקורבנות פדופיליה והטרדות/תקיפות מיניות ובמקביל להאמין שוודי אלן תמים? אני חושב שכן". כעת, בולדווין מגדיל לעשות ומפרסם עוד כמה ציוצים בנושא, בהם הוא משווה את פארו לדמות מהרומן של נל הרפר לי, "אל תיגע בזמיר", שטוענת שנאנסה על ידי מישהו - ונחשפת כשקרנית.




בולדווין השווה אותה לדמותה של מאילה יואל, ששטוענת כי נאנסה על ידי טום רובינסון, וסיפור המשפט שלו מהווה את הרקע לסיפור. לבסוף, מתגלה כי מאילה שיקרה במשפט, ומכיוון שרובינסון סירב לחיזוריה - היא זעמה כל כך שהאשימה אותו באונס מתוך נקמה. מה שבולדווין פיספס בכל הסיפור הוא שמיאלה, כנערה, אכן נאנסה וסבלה מהתעללות על ידי אביה האלכוהוליסט. כן שכן, אפילו בולדווין נפל במטאפורה של עצמו.

בתגובה לדבריו, פארו מסרה ל"הוליווד ריפורטר": "זה מעניין שמר בולדווין בוחר להתעלם מפסק הדין של השופט ווילק והתובע פרנק מאקו, שבחרנו את כל הראיות במקום לבחור רק חלקים קטנים מהן. עם זאת, בהתחשב בכך שמר בולדווין בחר בביטחון מלא להשתמש במיאלה יואל כדי להבהיר נקודה בעודו שוכח כי היה דיון חמור בנוגע לכך שהיא אכן נאנסה על ידי אביה, בולדווין מוכיח שהוא פשוט לא דובק בפרטים".

mako תרבות בפייסבוק