סוף המשחק, כל חלון מראה כבר את סוף המשחק. אהבתם את השיר שכתבנו על "הנוקמים: סוף המשחק"? יופי, כי הוא נעצר בשורה הזאת ולא חשבנו על המשך. אבל באמת, נראה שכל חלון וכל לשונית בכל דפדפן בכל טלפון או מחשב מציגים משהו שקשור איכשהו לסרט הקרוב בסדרת "הנוקמים", שיחתום את העלילה ארוכת השנים על מאבקם של גיבורי העל האנושיים (והלא לגמרי אנושיים) בת'אנוס, הענק קר הרוח שהשמיד מחצית מאוכלוסיית היקום.

שבועיים לפני ש"סוף המשחק" מגיע לבתי הקולנוע, שחררה אתמול מארוול קטע קצר נוסף מהסרט. בסרטון, רואים את חדר המלחמה של הנוקמים השורדים, בהם ת'ור, האלמנה השחורה וקפטן אמריקה. הם מתייעצים לגבי תוכנית פעולה לא לגמרי מוסברת נגד ת'אנוס - ומי מעודדת אותם בגאון? נכון מאוד, קפטן מארוול. אבל רגע, מאיפה בעצם צצה קפטן מארוול? ננסה להשיב, אבל קחו בחשבון שמדובר בספוילרים ל"קפטן מארוול", הסרט של מארוול שיצא בחודש שעבר.

כזכור, "קפטן מארוול" מסתיים בעזיבה של קרול דנברס (בגילומה של ברי לארסון) את כדור הארץ. הופעתה בטריילרים האחרונים ל"הנוקמים: סוף המשחק" הבהירה שדנברס לא הושמדה אחרי שת'אנוס נקש באצבעו בסיום "הנוקמים: מלחמת האינסוף", אבל לא שמענו איך היא בעצם מילאה את זמנה והעסיקה את עצמה ב-24 השנים האחרונות. אם כך, טוב שמארוול משחררת מדי יומיים קטע חדש מהסרט. ככה גם שום דבר לא יפתיע אותנו (אם כי מדובר בסרט שאורכו שלוש שעות, אז יש עוד קטעים להוציא ממנו), וגם גילינו איפה לעזאזל קרול דנברס הסתתרה עד כה.

והתשובה היא, כפי, שדנברס בעצמה אומרת: "יש הרבה פלנטות ביקום, ולמרבה הצער אין להם אתכם". כלומר, בעוד איירון מן, הענק הירוק והוקאיי הגנו על כדור הארץ מת'אנוס, אולטרון והיידרה - קפטן מארוול יצאה להגן על חייהם של חוצנים ברחבי היקום. האם נזכה לראות חלק מההרפתקאות האלה ב"קפטן מארוול 2"? סביר שכן, אבל לא הרבה ידוע עדיין על המשך העלילות של קרול דנברס ביקום הקולנועי של מארוול. בינתיים נוכל ליהנות מזיו פניה וכוחות העל של ב"סוף המשחק", שם היא צפויה לשחק תפקיד מרכזי.